Jeroens schreef:Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat mannen en vrouwen anders tegen seks aan kijken. Het kan wel zo zijn dat HB mannen een sterkere "morele code" hebben en er voor kiezen om niet aan die drang toe te geven en dat mensen die minder nadenken maar meer op hun gevoel / instinct / driften leven daar wel op reageren. (edit: daarom zie je ook waarom het vaak fout gaat als er drank in het spel is, instincten / gevoelens worden sterker terwijl het logisch nadenken juist minder wordt).
Ik heb altijd het idee dat mannen seks nodig hebben om te ontspannen en dat vrouwen ontspannen moeten zijn om zin in seks te kunnen hebben. Iets wat af en toe dus kan botsen.
misschien moet hier een ander topic aan gewijdt worden?
Mijns inziens klopt bovenstaand niet helemaal wat vrouwen en seks betreft.
Volgens mij laten vrouwen alles meespelen. Als iets nog verwerkt moet worden, dan is dat (bij mij iig) nog een belemmering om de aandacht op het plezier van de gezelligheid te focussen, en dus idd te ontspannen.
Dus eerst dat wat er dwars zat af laten vloeien, en dan is er ruimte voor wat anders. (bv seks)
Wel een vraag die bij mij opkomt... is bovenstaande bij iedere man het geval????
En dan dat bovenste: het sluit daar wel mooi bij aan... als je drank op het kun je dingen makkelijker loslaten, volgens mij omdat het bewustzijn op een wat lager pitje wordt gezet.