Vanavond:
Portret Dolores Leeuwin, tv-presentator die eerder dit jaar de BNN IQ-test won met score 159.
Wat is intelligentie?
Pavlov - Ned 3 - 21.00 uur
Die megacognitieve vaardigheden zullen door 23plussers heus nog wel te trainen zijn, lijkt me. Ik ga er 's op googlen.TB schreef:Jammer dat metacognitieve vaardigheden aangeleerd worden van 8 tot 22 jaar.
Het is dus te laat voor mij.
Wat stond er dan? Universitiet van Bilturg?Porcay schreef:Zouden ze nou expres bij de aftiteling de Universiteit van Tilburg verkeerd gespeld hebben?
Deze net bekeken - leuk ja.Unity schreef:Vanavond:
Portret Dolores Leeuwin, tv-presentator die eerder dit jaar de BNN IQ-test won met score 159.
Wat is intelligentie?
Pavlov - Ned 3 - 21.00 uur
Deze ook bekeken, bijzonder portret.Phileine2 schreef:Laatst de documentaire 'Ik heb nooit gelogen' gezien. Een paralympisch sporter (handbike) geneest van haar verlamdheid en gaat 'gewoon' sporten op hoog niveau. Echter wanneer ze veel kritiek krijgt omdat mensen haar niet geloven stort ze in en belandt opnieuw in de rolstoel.
Er wordt verteld hoe ongelooflijk sterk de invloed van de geest op het lichaam kan zijn; de sportster bleek verlamd door een blokkade op psychisch gebied. Fascinerend.
Terug te kijken op Uitzending gemist.