Hallo allemaal,
Bij het aanmelden op dit forum stond ik al direct voor mijn eerste uitdaging: het bedenken van een gebruikersnaam. Daar ik nogal eens moeite heb met kiezen ontstond direct de neiging om het aanmelden dan nog maar even uit te stellen. Toch maar besloten om "door te zetten" en uiteindelijk ervoor gekozen om maar gewoon mijn eigen naam aan te houden.
Ik ben Eric, 40 jaar en weet sinds ruim anderhalf jaar dat ik HB ben. Mijn vrouw is talentcoach en heeft mij ruim 2 jaar geleden gestimuleerd om na het succesvol afronden van de Mensa thuistest toch ook maar eens naar een testdag te gaan. Dit heb ik eerst nog een half jaar uitgesteld; kon de keuze niet echt maken om te gaan en had er tevens mijn twijfels over. Uiteindelijk in december 2011 toch naar de testdag gegaan.
Sindsdien ben ik er wel mee bezig om te onderzoeken wat het HB-zijn voor mij kan betekenen (door het lezen van boeken, naar lezingen gaan, workshops volgen, enz). Op het Festival van Talent 2013 kreeg ik van Rianne een kaartje in mijn handen van dit forum. En hoewel het deelnemen aan een forum voor mij nieuw is en ik het eigenlijk ook best spannend vind lijkt het mij wel een uitstekende plek om te kunnen leren van andere ervaringsdeskundigen, om nieuwe ideëen op te doen of gewoon lol te hebben.
Ben inmiddels ruim een uur bezig om dit kleine stukje te schrijven (heb de delete-knop meer gebruikt dan de gewone lettertoetsen) dus denk dat ik het hier maar even bij laat.
Groet,
Eric