Ik heb dit trouwens ook in andere dingen, bijvoorbeeld bij de psycholoog. Ik wil niet stapje voor stapje vooruit gaan, maar gewoon weten wat ik moet doen zodat ik het in één keer kan doen.
Nou ja, het is wel duidelijk denk ik

Dit. Heel erg dit.Liv schreef:Héél herkenbaar. Als ik toch alles al in m'n hoofd heb, waarom moet ik dan alles nog gaan opschrijven? Dingen die anderen onmisbaar vinden, vind ik totaal overbodig. En dan idd wat gaan maken om iets in te kunnen leveren als 't moet.
Oh ja. Toetsweken, plande ik ook nooitLiv schreef:Ik weet nog dat ik altijd verbaasd was dat mensen op de middelbare school altijd hele planningen maakten voor toetsweken. Dat deed ik dus nooit. Of ja, niet op papier dan
Ja, ze hebben het natuurlijk niet voor niets zo ontworpen, daar heb je gelijk in. En dit zal inderdaad voor de meeste mensen de beste werkwijze zijn, dus er echt onderuit komen zal ook niet lukkenLaatbloeier schreef:Misschien is het voor veel mensen nodig of op z'n minst handig, een dergelijke planning te maken en in te leveren? Anders loopt er her en der van alles in de soep, en is het niet meer werkbaar en/of duidelijk voor de docenten (en de studenten zelf)? Dat er mensen bij zitten voor wie deze eis juist irritant is en contraproductief, dat zal altijd zo zijn. De meeste methoden en werkwijzen zijn op de grootste gemene deler gebaseerd. Neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend voor jou is, TurtleIce!
(Ik weet niet hoe ik het zou ervaren. Heb helaas nooit een serieuze studie gedaan. Maar erg plannerig was ik op de middelbare school in ieder geval niet bepaald. Eerder nogal een uitsteller... Terwijl ik niet van stress houd, maar met deadline-stress moest ik noodgedwongen dus wel omgaan.)
Lucy Maud Montgomery schreef: Here sat Marilla Cuthbert, when she sat at all, always slightly distrustful of sunshine, which seemed to her too dancing and irresponsible a thing for a world which was meant to be taken seriously...
Lucy Maud Montgomery schreef: Here sat Marilla Cuthbert, when she sat at all, always slightly distrustful of sunshine, which seemed to her too dancing and irresponsible a thing for a world which was meant to be taken seriously...