Ik ga ...
... hier gewoon ff mij gedachten neertikken die in mij opkwamen toen ik aan het lezen was.
Ik heb ...
... gisteren na de lunch op het werk ff een wandelingetjes gemaakt naar de Kiosk op het station.
daar mijn blik laten gaan over alle tijdschriften & toen ik zag dat de jongedame van de Kiosk bezig ging met ordenen (dacht ik) van het schap gelijk gevraagd naar de Grazia. Die bleek dus net binnengekomen te zijn dus ik kreeg de eerste uit de doos.
Ik ben ...
... geraakt en onder de indruk van jouw verhaal Mef!!!
Er zijn verschillende herkenningspunten in jouw verhaal, al is het lang niet alles, maar je joh, de 'hel' die je beschrijft, ik kan het op zo'n moment nog vóelen. Gelukkig wel zodanig dat ik kan zeggen: voor mij is het over. Ik vind het onwijs knap dat jij je verhaal zo hebt weten over te brengen. En ondanks (of misschien net zo goed 'dankzij') de tragiek vind ik het een heel mooi verhaal. Er spreekt zoveel kracht en doorzettingsvermogen uit ... Mens wat ben jíj een móói mens Mef! Zowel in je zijn als in je doen en je verschijning!
Vanuit mijn manier van kijken naar de wereld heb jij jezelf hiermee heel letterlijk meer in de wereld gezet & dat niet alleen. Je draagt ook bij aan een stuk ontwikkeling die maatschappelijk door te maken is, de bewustwording m.b.t. wat mensen (kinderen included, alsook de rol van volwassenen als ouders van pesters o.a.) elkaar zoal aandoen. Van mij daarom ook een hartelijk dankjewel!!!