Ik ben afgelopen winter bij een adviesbureau geweest voor hoogbegaafden om een aantal dingen te bespreken en kreeg ook een paar bruikbaren adviezen. Helaas werden de consulten niet vergoed, omdat dit bureau geen contract met mijn zorgverzekeraar heeft.
Ik had al eens eerder contact opgenomen met de zorgverzekeraar en daar werd telefonisch gezegd dat er vergoed werd bij BIG registratie ed. Dat was allemaal in orde en ook op de website van het bureau zelf stond dat er een vergoeding gegeven wordt (werd bij het consult ook nog eens gezegd, ongeveer 70% dacht ik). Uiteindelijk bleek dit dus niet zo te zijn.
Omdat het financieel voor mij niet haalbaar is om zelf de consulten te betalen (en dan bedoel ik niet dat ik wel op vakantie ga van hetzelfde bedrag), heb ik laten weten niet door te gaan met de gesprekken.
Ik wil nog steeds wel graag advies en heb bij de zorgverzekeraar nagevraagd waar er dan wel een vergoeding gegeven wordt, maar deze kon geen namen doorgeven van adviesbureau's/ praktijken voor HB.
Mijn vraag dus: weet iemand een goed adres in de buurt van Utrecht met een (gedeeltelijke) vergoeding?