pluk schreef:Ik heb ook vandaag de test gedaan en ben benieuwd.
Heb je al wat gehoord pluk? Het blijft angstvallig stil. Ze kunnen natuurlijk nog t/m vrijdag mailen, maar ik neem aan dat die testpsycholoog niet werkt met kerst. Kortom: Ik ben een beetje ongeduldig
pluk schreef:Ik heb ook vandaag de test gedaan en ben benieuwd.
Heb je al wat gehoord pluk? Het blijft angstvallig stil. Ze kunnen natuurlijk nog t/m vrijdag mailen, maar ik neem aan dat die testpsycholoog niet werkt met kerst. Kortom: Ik ben een beetje ongeduldig
Bij mij duurde het toen ook wat langer dus ik had gemaild. Ik kreeg toen te horen dat de uitslag via de post zou komen, ook al staat op de website dat het via de mail komt.. Dus misschien wordt je geduld nog iets langer op de proef gesteld
Ik heb ze gemaild en kreeg vanavond een berichtje terug dat er wat vertraging was. Ze weten nog niet wanneer we de scores krijgen, maar hij verwachtte dat het niet zo lang meer zou duren.
To all,
we are a super-intelligent extraterrestrial species who have lost our pet human, Tinus. We found out that he is dwelling around on this forum. We hacked his account to place this signature. Be aware not to feed him.
Misschien al eerder vermeld, maar in het tijdschrift De Psycholoog van oktober 2013 staat een artikel over "Het meten van intelligentie bij volwassenen met de WAIS-IV-NL". In een tabel staan ook de (sub)scores voor volwassenen met dyslexie of Alzheimer, hoogbegaafden en licht verstandelijk beperkten. Aardig leesvoer.
Nothing is right in my left brain, nothing is left in my right brain.
Zijn slimme mensen geduldiger? (Ik zou op dat onderdeel niet gegarandeerd hoog scoren...)
Ik zou het niet weten. Ik kan me wel een zwak verband voorstellen (geduld lijkt mij deels een verstandelijke kwaliteit).
Wie weet zien we binnenkort een artikel over een onderzoek van Mensa met betrekking tot de relatie tussen geduld en IQ. Proefopzet: we hebben testpersonen aan onze IQ test een jaar lang laten wachten op de uitslag....
To all,
we are a super-intelligent extraterrestrial species who have lost our pet human, Tinus. We found out that he is dwelling around on this forum. We hacked his account to place this signature. Be aware not to feed him.
Ik heb zojuist de thuistest gedaan op de website van Mensa.
Nu heb ik een vraag aan degenen die de 'echte' test al hebben gedaan, en die vraag is de volgende:
'Zijn de groepen die deze test per keer uitvoeren groot (meer dan 10 mensen)?'
Ben hier benieuwd naar omdat ik van mezelf weet dat ik nogal eens wat stress heb als ik in een grote groepen een examen / test moet afleggen.
Dank.
"De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten."