Waarom die tape over de mond van je smiley Ron? Gewoonron@zwolle schreef:Op 15 maart meegedaan in Castricum. Een week later al de uitslag: 98e percentiel, en een inschrijvingsformulier

Waarom die tape over de mond van je smiley Ron? Gewoonron@zwolle schreef:Op 15 maart meegedaan in Castricum. Een week later al de uitslag: 98e percentiel, en een inschrijvingsformulier
Logica is niet zoals bij de 'wat vindt Nederland?' spelshow._willem_ schreef:Moet het dan in de regels staan? Als je twee groene hokjes ziet en een derde moet invullen met een kleur dan kies je? Als je het naar het filosische wilt trekken dan kies je rood.Tinus schreef:Je hebt het nu over regels die je uit series kunt halen maar nergens in de opgave staat gegeven hoe de regels die bepalend zijn voor de ene serie meer overtuigend kunnen zijn dan de regels die bepalend zijn voor een andere mogelijke serie.
Chips, en dan te bedenken dat ik dat een keer gescoord heb (online).Rianne schreef:[..]waarvan je er op 1 minimaal 98e percentiel moet scoren om lid te mogen worden.
Ik snap de eerste nog steeds niet (de tweede nu wel, wat flauw zeg). Had wel een iq van 160 volgens de test maar neem aan dat dat niet serieus isEva schreef:Ah zo! Dan snap ik de eerste idd wel. De tweede niet. Ik ben echt kippig vanavond geloof ik.