Na een lange soms intense periode van moderatorschap, vanaf de eerste dag van dit forum (28-02-2010) tot nu, heb ik besloten mijn moderatorschap neer te leggen.
Ik heb het met veel plezier gedaan, en naar principe en geweten geprobeerd te handelen (en soms heeeeeel moeilijk te verdedigen gedrag verdedigd

), in een modteam wat hardwerkend, open, eerlijk, en gezellig was (is). Het was erg leuk om zoveel mensen te zien komen en groeien met hun hb-ontdekking, en er zijn ook de nodige tranen gelaten, bij vrijwillig, noodgedwongen of tragisch vertrek van leden.
Het forum is een van de weinige vrij-toegankelijke en veilige sites waar je als vers-ontdekte, lang-genegeerde, of "misschien wel/misschien niet" -HB-er met anderen kunt praten, discussiëren, en ontmoeten. Er is een enorme hoeveelheid aan informatie opgeslagen, de site is al meermaals (bijna) uit zijn voegen gebarsten. Ik ben er trots op dat ik dat mede mogelijk heb kunnen maken, en zal de techniek ook blijven onderhouden, bugs oplossen en het forum snel en veilig houden.
Als forumlid blijf ik gewoon. Na bijna 6 jaar ben ik nog steeds, eigenlijk opnieuw, aan het ontdekken wat het is om hb, hsp, en mezelf te zijn