Woensdag a.s. (3 sept) leg ik de test af. Na enkele pagina's van dit topic gelezen te hebben staat het zweet me... overal! Ik was initieel niet zo gespannen, maar met deze informatie weet ik het nog niet zo net.
Misschien een rare vraag: mag je aantekeningen maken op de test? (en wordt daar evt ook naar gekeken?)
Vorige week was de 'point of no return' en ik zal te test ook maken, maar zit wel met een handicap:
- - Ik ben al meer dan een jaar overspannen (maar ja, gezien ik in mijn werk ook aardig functioneer, waarom dan niet op de test; je hoeft psvr ook maar 132 te halen
)
- Ik heb een slaaptekort (heb al gelezen dat je hem ook dronken nog kan maken
)
- Ik ben slechtziend (wisselend per dag)
CQ de eerste twee punten (en aanvullend de 3e; zou reden kunnen zijn voor de schommeling) lees ik me net (wederom) in over vitaminetekorten. Misschien eens een consult aanvragen bij de arts.
In mijn mail werd gesproken over
de test. Iemand een idee wat men kan verwachten?
Grootste probleem met dergelijke testen is dat je altijd moet beredeneren volgens andermans logica. De onlinetest (niet uniek op het web) bevat zo ook een paar fouten, waarbij je door meerdere invalshoeken de opgave kunt oplossen. Vandaar de vraag mbt aantekeningen.