Is er in de loop van de late middag/avond/nacht van 19 op 20 aan het beveiligingscertificaat geknutseld?
Ik krijg vanuit sommige tabbladen een 'pas op'-melding bij dupliceren tabblad
(mijn workaround voor het niet meer op elke pagina beschikbaar zijn van de bekende knoppen zoals 'nieuwe berichten')
Zit nog wel een langer verhaal bij, maar dat is alleen relevant als dat relevant blijkt

(dan hoor ik het wel, anders is het maar zonde vd moeite, plus j(ulli)e heb(ben)t het al zo druk)
Bovenstaande sloeg op FF (34.05) (waar ik na een paar keer 'back in history' ineens wel gewoon naar binnen kon?)
net voor versturen dacht ik aan Chrome (oudje), maar daar kom ik ook via inloggen op de hoofdpagina op een 'nee, ga niet verder!!'-pagina. (ziet er best komisch uit met de dikke rooie streep door de https
)
(heb ik een lokaal probleem (waar ik normaal van uit zou gaan), of ligt het idd aan de hbf-site?)
Edit: ik blijf aan het leren (nu nog een verklaring vinden

Als ik na het posten klik op 'ga naar geposte bericht' doet ie dat braaf. Als ik de firefox waarschuwing 'automatisch doorleiden geblokkeerd' toesta het tóch te doen, krijg ik die 'pas op, certificaat deugt niet, u loopt gevaar' melding.
Blijkbaar legt eea dan toch een andere weg af?
(overigens: voel je vrij geen college te geven, maar gewoon door te gaan met de hoop werk die de herinrichting oproept. Bovenstaande gedetailleerde geneuzel is vooral vanuit de veronderstelling dat het bijdraagt aan het bepalen vd zoekrichting)