Ik kreeg daarnet deze melding. Waar wijst dat op? Iets van het forum of iets van mijn eigen pc? Iets wat ik moet doen?
EDIT: daarnet bij het plaatsen kreeg ik die melding opnieuw.
Het ligt niet aan jou, gelukkig. Er gaat e.e.a niet goed met het certificaat, waardoor je deze (beetje te bangmakerige in dit geval) melding krijgt.Esther schreef:
Ik kreeg daarnet deze melding. Waar wijst dat op? Iets van het forum of iets van mijn eigen pc? Iets wat ik moet doen?
EDIT: daarnet bij het plaatsen kreeg ik die melding opnieuw.
Test of de 404 error na een bericht plaatsen al verdwenen is...danser schreef:Steeds als ik een bericht plaats, krijg ik deze melding:
404 Not Found
etc..
Maar mijn bericht is dan wel geplaatst.
Hier hetzelfde.danser schreef:ik kan de chat niet in. krijg dit bericht:
XML-parsefout: onjuist gevormd
En dan nog een hele lange code. Wil je die code hebben?
btw, ik gebruik firefox
Hallo Matjur,Matjur schreef:Is er een verband tussen het vernieuwde forum en de ongelofelijke traagheid die mijn laptop sindsdien vertoont?
Of is dit gewoon toeval en ligt het aan mijn gebrekkige computerkennis?
Ik ben hier ongerust over.
Ja Stefan, hij laadt bij mij helemaal niets meer.Stefan schreef:Hebben anderen nu nog last van fouten in tapatalk?
Wil je eens proberen het forum opnieuw toe te voegen aan tapatalk?mefmdv schreef:Ja Stefan, hij laadt bij mij helemaal niets meer.Stefan schreef:Hebben anderen nu nog last van fouten in tapatalk?
Dankjewel Stefan! Topper!Stefan schreef:Wil je eens proberen het forum opnieuw toe te voegen aan tapatalk?mefmdv schreef:Ja Stefan, hij laadt bij mij helemaal niets meer.Stefan schreef:Hebben anderen nu nog last van fouten in tapatalk?
nee, ik heb het al een paar keer gehoord; alleen was het bij die personen vanzelf opgelost :-/ welke browser/systeem gebruik je, en kan je een andere browser testen?Girafje schreef:Ik heb net gepost in Youtube-dump, maar zie helemaal geen videootjes meer daar, geen een.![]()
Ben ik de enige?
Hier ook dat probleem, Stefan. Met Mozilla FF. Op Tapatalk zie ik alles wel gewoon.Stefan schreef:ik heb het al een paar keer gehoord; alleen was het bij die personen vanzelf opgelost :-/ welke browser/systeem gebruik je, en kan je een andere browser testen?
Wil je ook even een andere browser proberen?Unity schreef:Hier ook dat probleem, Stefan. Met Mozilla FF. Op Tapatalk zie ik alles wel gewoon.Stefan schreef:ik heb het al een paar keer gehoord; alleen was het bij die personen vanzelf opgelost :-/ welke browser/systeem gebruik je, en kan je een andere browser testen?
Fijn dat je de chat weer goed hebt gekregen