Stefan schreef:Leo71 schreef:Is er in de loop van de late middag/avond/nacht van 19 op 20 aan het beveiligingscertificaat geknutseld? <knip>
Het lag aan de site, of beter gezegd mij Leo: is het bij jou nu ook opgelost?
Yep, zowel in FF als Chrome
(antieke versie, voor ik de nieuwe installeer wil ik eerst in de voorwaarden lezen welk deel van mijn ziel ik nou weer verkoop).
(hetgeen weliswaar in lijn is met de aangetroffen mededelingen van Rianne en Stefan dat er https-problemen
waren, maar omdat het zo op naam gevraagd werd, toch ook maar even een berichtje nu ik het bij thuiskomst zie.)
Chat werkt ook vanuit beide.
In YT-dump lijken de meeste YT's ook weer te laden (die van Giraf van zo 21, 16u31 niet (in beide), maar er miste vroeger wel eens eentje, dat er op die pag 3 laden lijkt me overtuigend genoeg)
Dat ik de nieuwe opmaak (nog??) niet handig vind (en allerlei 'kleinigheidjes' (waar ik blijkbaar toch gebruik van maakte) mis), daar leg ik me bij neer. Er is over voor/nagedacht, het is gebeurd, het gros lijkt er blij mee, (I'll try to) deal with it. Voorlopig maak ik mezelf uit voor (blijkbaar toch een) gewoontedier met (ont)weningsverschijnselen
Het wordt iig steeds beter qua opstart/kinderziektes, en dat zal j(ulli)e best vele tientallen uren werk kosten, waarvoor mijn best wel grote dank. Je moet de bevlogenheid maar hebben om er zoveel gratis, eigen tijd in te steken. Met het oog op afnemen, het is dat ik geen petje draag...