Ik heb ooit duits gestudeerd en had mijn mentor beloofd dat ik zou Faust bewaren voor als ik dik en zwanger was.
Helaas na 3 kinderen nog niet gelezen . sorry mentor .
Misschien wil jij me de samenvatting sturen Thauma ??:lol:
:ugeek:
Ik wacht nog even op de uitgebreide versie .
Anders poog ik zelf een waging auf Deutsch . Of wacht nog 25 jaar.
Ik lees nu Dolfje Weerwolfje strip verhaal samen met mijn zoontje van 4,5.
met handig avi .lees niveau voor de beginnende lezer .
En naast mijn bed ligt een reuze stapel boeken .
Net de Shipping News gelezen van E Annie Proel .
Ik ken de film wel goed , met Kevin Spacey. Boek is wel wat langdradiger . En opeens heeft ie 2 dochters .Het boek is minder pakkend dan de film.
Volgend boek ... Heksenwaan
Jeugd boek uit de bieb .
En de Griezelbus van Paul van loon .
Eigenlijk van mijn dochters maar ik geniet mee.
Een paar jaar terug gelezen en een tijd geleden toch weer opnieuw gelezen (zeldzaam voor mij). Vond het inderdaad ook een prachtig boek!
Ik ben het wel eens met Danser (dankjewel voor de tips trouwens), en vind het ook lastig zulke fantasy te vinden. Ik ben daarin ook wel weg van Robin Hobb. Maar wacht inderdaad al een hele tijd ongeduldig op deel 3...
“What happens when you don't know the truth but you can't believe the lies, when you can't find a way-through fact or fiction-to give meaning to your own existence? Without a narrative for you own life, do you ever really exist at all?"
Topic "The Name of the Wind - Patrick Rothfuss" samengevoegd met "wat ik lees of gelezen heb" en dat topic verplaatst van Ronde Tafel naar Links en recencies