Ok, ik heb me ingeschreven voor Tilburg. Voor de test in mijn plaats moest ik iets te lang wachten. Meer mensen voor 9 mei?
(bibber)
Ja. Een uitgebreide test die per computer afgelegd wordt. Reken op zeker 3 uur tijd (met 2 pauzes!)Esther schreef:Is er al iets bekend over wat voor soort test het is?
Hey Lindar, ik herinnerde me de 28e dat je wilde gaan. Was dat april? En ben je inmiddels geweest? Ik weet dat we beiden uit de randstad komen en dus wellicht samen konden gaan. Vandaag had echt niet gegaan, ben net terug van werkreis, maar was erg benieuwd naar je ervaring!lindar76 schreef:Nou hier is het ook geluktIk weet ook waar het misging: verkeerde mail/verkeerde link aangeklikt. Sinds mijn computercrash kan ik betr emailadres alleen via webmail lezen en dat gaat gruwelijk slecht. Anyway, on topic: Ik ga in Haarlem op de 28e. 's Ochtends. Ik zie ook wel wat op tegen de duur van de test, gezien mijn concentratie/vermoeidheidsklachten/hongerschommelingen maar ik neem maar wat snelle energie mee en mijn Focus geurflesje.