Mo
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Achterste van mijn tong .....

Vandaag hier op dit forum gearriveerd, en waar ik heel speciaal nieuwsgierig naar ben, is of deelnemers hier, uiteraard op beschaafde wijze, het achterste van hun tong durven te laten zien...... wat betreft HB, zonder zich "aangevallen" te voelen.. bedoeld of onbedoeld...
Ik ga het vast zien en beleven, ik ben benieuwd. In feite hoop ik hier herkenning te vinden in andermans verhaal, en de omgang met elkaars reacties.... ☺

MrMeozorz
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Re: Achterste van mijn tong .....

Mo schreef:
vr 12 jan 2018, 11:00
Vandaag hier op dit forum gearriveerd, en waar ik heel speciaal nieuwsgierig naar ben, is of deelnemers hier, uiteraard op beschaafde wijze, het achterste van hun tong durven te laten zien...... wat betreft HB, zonder zich "aangevallen" te voelen.. bedoeld of onbedoeld...
Ik ga het vast zien en beleven, ik ben benieuwd. In feite hoop ik hier herkenning te vinden in andermans verhaal, en de omgang met elkaars reacties.... ☺
Allereerst welkom op het forum Mo. Zelf zit ook nog niet erg lang op het forum, maar het overgrote deel van de reacties en commentaar is beschaafd. Wat ik wel heb meegemaakt is dat sommige mensen zich snel aangevallen voelen en dat humor dan bijzonder slecht valt, in context uiteraard, want er zijn meer en mindere serieuze onderwerpen op het forum. Je zult vast wel herkenning vinden in de verhalen op het forum, want we leven allemaal in dezelfde wereld en ik neem aan dat het forum je niet is komen aanwaaien ;) Ik ben ook benieuwd naar jouw verhaal en context te zien op het forum!

Vriendelijk groet
Mijn stellingen der filosofie; 0: [het] niets is (absoluut) onmogelijk; 1: [het] bestaan, bestaat.

Mo
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Re: Achterste van mijn tong .....

Dank voor je reactie. Ik heb m.b.t. mijzelf al een bericht geplaatst, maar niet op de goede plek. Staat nu bij IHBV welzijn. Ik ga eens kijken of ik het kan verwijderen en ergens anders beter kan plaatsen. Moet ik even kijken waar dat het beste is

Terug naar “Introductie”