Schism
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Begrepen worden

Ik ben eigenlijk hoofdzakelijk op zoek naar mensen om irl eens af te spreken - bij voorkeur Gent of Brugge.
Ik hoop op reactie / ik kijk er naar uit.
Ik heb eigenlijk nog maar 1 persoon ontmoet die mij echt begrijpt - dat is mijn psychiater. (Maar dat was ook een zoektocht op zich)
Ik zeg niet dat het 100% moet klikken, want dat zal zeer zeldzaam zijn. Met iets minder zou ik ook al tevreden zijn.

Ik ben hoogbegaafd, bipolair, hoogsensitief, ENTJ, zeer hoge D bij de DISC test.

Ik kan hier mijn leven vertellen, maar ik heb daar niet zo veel zin in.
Ik zou het liever wat sparen voor als ik eens kan afspreken.
Natuurlijk als er mensen hier gaan reageren ga ik het wel bekijken.

Ik wil er wel nog aan toevoegen dat ik zeer veel miserie heb gehad, maar dat ik een methode heb gevonden om al mijn frustratie en miserie om te zetten in een zeer creatief project.
Ik ga wel de inhoud van mijn levenswerk niet direct vertellen, maar het houdt me op de been.
Determination, energy and courage appear spontaneously when we care deeply about something. We take risks that are unimaginable in any other context.

Peach
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Re: Begrepen worden

Hoi Schism,

Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier je behoefte om begrepen te worden kan vervullen.

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom hier.
Gent en Brugge is voor mij een eind weg, dus daar kan ik je niet mee helpen, helaas.

Goed dat je al wel een manier hebt gevonden om met je eigen-aardigheden (in de letterlijke, positieve vorm van het woord dus) weet om te gaan.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

Mo
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

"Begrepen worden" en "niet veel vertellen" wordt een lastige...😉..... maar in ieder geval welkom! ☺

Terug naar “Introductie”