ik ben theetje uit apeldoorn, man 55 jaar.getrouwd en twee kinderen van 17 en 15 jaar. weet al vanaf mn jeugd dat ik niet zo slim was als de rest. toch redelijk weten te redden in het bedrijfsleven als troublshooter. na twintig meld ik mij bij de ha met vermoeidheidlklachten wat werd gezien als depressie omdat er net drie dood waren in de omgeving. doodziek en vervolgens ook depressief door de pillen die hij voorschreef.
opgenomen ggz. uitslag geen persoonlijkheids stoornis al schurk ik tegen narcisme aan volgens hun toen. wel hb en thats it. ik omscholing gedaan . nu in de zorg werkzaam als gedragskundige. heb als een klik gehad met andere mensen maar dacht dat dit door mn hb kwam. totdat ikweer eens uit verveling met jung aan de gang ging. er lopen wat relaties stroef in mn omgeving....
blijkk ik nogal wat infj trekjes te hebben volgens insiders. wat ook gelijk hey etiket van adhd en hsp verklaard volgens hun.
ls ik hier goed zit snappen jullie dat ik en paar uiteenlopende hobbys heb,, van zeezoogdieren tot quantum mechanica en van astronomie tot ????
eigenlijk alles. mn eerste en zwaarste overtreding is volgens een bevriend politieman het vervalsen van mn bieb pas op mn 13 de zodat ik boeken van volwassenen mocht lezen. op mn 13 de mocht ik ook op andere plaatsen niet meer komen maar dat houdt ik nog even voor me.
namaste!