Theetje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

theeje stelt zich voor

ik ben theetje uit apeldoorn, man 55 jaar.getrouwd en twee kinderen van 17 en 15 jaar. weet al vanaf mn jeugd dat ik niet zo slim was als de rest. toch redelijk weten te redden in het bedrijfsleven als troublshooter. na twintig meld ik mij bij de ha met vermoeidheidlklachten wat werd gezien als depressie omdat er net drie dood waren in de omgeving. doodziek en vervolgens ook depressief door de pillen die hij voorschreef.
opgenomen ggz. uitslag geen persoonlijkheids stoornis al schurk ik tegen narcisme aan volgens hun toen. wel hb en thats it. ik omscholing gedaan . nu in de zorg werkzaam als gedragskundige. heb als een klik gehad met andere mensen maar dacht dat dit door mn hb kwam. totdat ikweer eens uit verveling met jung aan de gang ging. er lopen wat relaties stroef in mn omgeving....
blijkk ik nogal wat infj trekjes te hebben volgens insiders. wat ook gelijk hey etiket van adhd en hsp verklaard volgens hun.
ls ik hier goed zit snappen jullie dat ik en paar uiteenlopende hobbys heb,, van zeezoogdieren tot quantum mechanica en van astronomie tot ????
eigenlijk alles. mn eerste en zwaarste overtreding is volgens een bevriend politieman het vervalsen van mn bieb pas op mn 13 de zodat ik boeken van volwassenen mocht lezen. op mn 13 de mocht ik ook op andere plaatsen niet meer komen maar dat houdt ik nog even voor me.
namaste!
Alea iacta est. Tetelestai!

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: theeje stelt zich voor

Welkom Theetje.

Je biebpas vervalsen vind ik geen misdaad. Niet iedereen past in de hokjes die de samenleving bedenkt en eigenlijk is het treurig dat er voor uitzonderlijke gevallen aan grenzen vastgehouden wordt.
Ik hoop dat je je hier wat minder begrensd voelt.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

MrMeozorz
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Welkom op het forum Theetje,

GGZ mag die projector wel eens bij het oud vuil donderen, ik denk dat het de symptomen zal doen verminderen van hun PLD (pathological labeling disorder) ;) Het is altijd dieptriest dat veel mensen hier door de psychologische gehaktmolen worden gehaald, omdat men niet precies in het socio-politieke, culturele en maatschappelijk plaatje past. Gelukkig denkt men hier op het forum (dikwijls) verder dan puur alleen in hokjes. Een hok is om de fiets neer te zetten of iets dergelijks, geen omschrijving van wie iemand is.

En je durft wel, verboden boeken te lezen ;)

Groet,
MM
Mijn stellingen der filosofie; 0: [het] niets is (absoluut) onmogelijk; 1: [het] bestaan, bestaat.

Theetje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Pfff. Dankjewel voor het warme gevoel dat jullie mij geven. Er vallen veel kwartjes de laatste tijd. Jammer dat ik bij elk kwartje een paar uur zit te janken om niks. Ik hoop dat het geld zo op is daarboven

Theetje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Sawi schreef:
zo 28 jan 2018, 19:34
Welkom Theetje.

Je biebpas vervalsen vind ik geen misdaad. Niet iedereen past in de hokjes die de samenleving bedenkt en eigenlijk is het treurig dat er voor uitzonderlijke gevallen aan grenzen vastgehouden wordt.
Ik had de bijbel gelezen en vond de 10 geboden overbodig als je jouw naaste liefhebt als je zelf. Verder vond ik de duivel niet slecht als lichtwerker. God en Jezus en lucifer zijn 1.
Alleen maar liefde. Van de paus mocht je dit niet geloven maar ik kon niet geloven in een god die kinderen laat sterven omdat een farao eigenwijs is.
In de bieb bewees darwin en Einstein in de verboden boeken dat ik gelijk had. Ik blij maar wel m'n familie kwijt

plato
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Theetje schreef:
wo 31 jan 2018, 17:13
Sawi schreef:
zo 28 jan 2018, 19:34
Welkom Theetje.

Ik had de bijbel gelezen en vond de 10 geboden overbodig als je jouw naaste liefhebt als je zelf. Verder vond ik de duivel niet slecht als lichtwerker. God en Jezus en lucifer zijn 1.
Alleen maar liefde. Van de paus mocht je dit niet geloven maar ik kon niet geloven in een god die kinderen laat sterven omdat een farao eigenwijs is.
In de bieb bewees darwin en Einstein in de verboden boeken dat ik gelijk had. Ik blij maar wel m'n familie kwijt

Ik heb jaren geleden een vriendin gehad die gereformeerd vrijgemaakt binnen verband gelovig was en vooral bijbelvast was, zoals dat heet. Al heel snel kwam de dorpsouderling op bezoek, eentje van: het antwoord is ongeveer drie op de vraag van hoeveel is één plus één ? die vond dat ik mij maar moest bekeren, want dat hoort zo. En dat lukte dus niet, als Humanist. Einde relatie...

Een paar jaar later is ze getrouwd met een professor, die ergens ver weg in het verleden wel eens een kerk bezocht had, want dat was belangrijk. Dat huwelijk ging niet goed, maar ja scheiden mag niet van de gereformeerde vrijgemaakte binnen verband kerk en hun bijbehorende gereformeerde vrijgemaakte binnen verband vrienden. Ze kwam derhalve in de ziektewet met toestanden terecht en bleef er levenslang in.

Het levensparadijs was te ingewikkeld...
don't hide what you have !

Theetje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Het levensparadijs was te ingewikkeld

Zo'n mooie zin die Alles omschrijft.

Terug naar “Introductie”