Een psycholoog zonder een 'mensen'opleiding...bestaat die ?
Een psycholoog zonder een 'mensen'opleiding...bestaat die ?
Heb je het nu over psychologie of antropologie?plato schreef: ↑do 19 jul 2018, 17:12Een psycholoog zonder een 'mensen'opleiding...bestaat die ?
psychologieMercurious schreef: ↑do 19 jul 2018, 22:04Heb je het nu over psychologie of antropologie?
Ik probeer me af te vragen wat een mensenopleiding is...
Ik maak een koppeling tussen een psycholoog en een 'mensen' opleiding, ik bedoel dus een academisch geschoolde psycholoog,Mercurious schreef: ↑do 19 jul 2018, 22:11Ik probeer me af te vragen wat een mensenopleiding is...
In dat geval wil ik je vraag met 'nee' beantwoorden: namelijk dat een psycholoog zonder mensen'opleiding' niet bestaat.plato schreef: ↑do 19 jul 2018, 22:15Ik maak een koppeling tussen een psycholoog en een 'mensen' opleiding, ik bedoel dus een academisch geschoolde psycholoog,
Nee verder geen vragen, het doel is bereiktMercurious schreef: ↑do 19 jul 2018, 22:17In dat geval wil ik je vraag met 'nee' beantwoorden: namelijk dat een psycholoog zonder mensen'opleiding' niet bestaat.
Heb je nog een vraag voor me? Nu ga ik wel lekker, denk ik.
![]()
O, da's mooi. Kan ik weer verdergaan met het terroriseren van fokkers.plato schreef: ↑do 19 jul 2018, 22:22Nee verder geen vragen, het doel is bereiktMercurious schreef: ↑do 19 jul 2018, 22:17In dat geval wil ik je vraag met 'nee' beantwoorden: namelijk dat een psycholoog zonder mensen'opleiding' niet bestaat.
Heb je nog een vraag voor me? Nu ga ik wel lekker, denk ik.
![]()