Ja, ik mis ook uitdaging. Maar de meningen moeten niet al te veel verschillen anders vind ik diegene al gauw zwakbegaafd.Zwakbegaafde schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:39Door provocatie.
En dan blijken er maar weinig de rol in te vullen... ik kan het stof er echt afblazen.
In de tijd dat ik lid ben zag ik geen hb de essentie benaderen. Wel de vraagsteller ad hominem afstraffen, ook al past die zich aan. Ik kan de hoogbegaafde leden die zich kenbaar maakte in deze tijden op 1hand tellen.nora schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:55Ja, ik mis ook uitdaging. Maar de meningen moeten niet al te veel verschillen anders vind ik diegene al gauw zwakbegaafd.Zwakbegaafde schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:39Door provocatie.
En dan blijken er maar weinig de rol in te vullen... ik kan het stof er echt afblazen.![]()
Zwakbegaafde schreef: ↑vr 20 jul 2018, 00:29In de tijd dat ik lid ben zag ik geen hb de essentie benaderen. Wel de vraagsteller ad hominem afstraffen, ook al past die zich aan. Ik kan de hoogbegaafde leden die zich kenbaar maakte in deze tijden op 1hand tellen.nora schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:55Ja, ik mis ook uitdaging. Maar de meningen moeten niet al te veel verschillen anders vind ik diegene al gauw zwakbegaafd.Zwakbegaafde schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:39Door provocatie.
En dan blijken er maar weinig de rol in te vullen... ik kan het stof er echt afblazen.![]()
Maar ik ben wel maar het meeste actief in hb en het dagelijkse leven.
Het kan evengoed zijn dat diegene die voor mij niet hb overkomen hun kunnen laten onderdrukken. Ze zijn geworden wat overheden ze dicteerde te zijn.
...gesprekje aangaan... maar aangezien ik niet op zoek ben naar soortgenoten anders dan "oh leuk daar heb je er nog eentje" maakt het me niet zo veel uit. De vraag was "waar herken je ze aan" tenslotte en daar herken ik ze het makkelijkst aan.nora schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:33Camiel, baranor en mrmeozorz,
Wat als diegene zijn en haar dag niet heeft? Bijv een blackout, ziek, depressief, etc etc??
En andersom natuurlijk ook; iemand kan die dag alert uit zijn of haar ogen kijken omdat bijv hij/zij word achterna gezeten door zijn ex (stom vb maar ja)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vecht-of-vluchtreactie
Alles is al uitgevonden...nora schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:34ik denk niet dat mensen uniek zijn in denken en doen, ook al heb je een eigen mening, er zijn altijd weer volgers en andersom ook, jij kunt ook weer iemand volgen in een mening en doen en laten. Hb is echt niet een uitvinder zijn. Kijk bijv naar de reacties in deze topic. Iedereen zegt bijna hetzelfde, betekent dat dat niemand hb is dan? Losmaken vd maatschappij zegt niks, er is altijd wel iemand die hetzelfde denkt of vind. Uniek zijn mensen alleen in dna vind ik.
Baranor schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:18...gesprekje aangaan... maar aangezien ik niet op zoek ben naar soortgenoten anders dan "oh leuk daar heb je er nog eentje" maakt het me niet zo veel uit. De vraag was "waar herken je ze aan" tenslotte en daar herken ik ze het makkelijkst aan.nora schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:33Camiel, baranor en mrmeozorz,
Wat als diegene zijn en haar dag niet heeft? Bijv een blackout, ziek, depressief, etc etc??
En andersom natuurlijk ook; iemand kan die dag alert uit zijn of haar ogen kijken omdat bijv hij/zij word achterna gezeten door zijn ex (stom vb maar ja)
...waar reageer je nou op, en wat vind je niet?nora schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:38Baranor schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:18...gesprekje aangaan... maar aangezien ik niet op zoek ben naar soortgenoten anders dan "oh leuk daar heb je er nog eentje" maakt het me niet zo veel uit. De vraag was "waar herken je ze aan" tenslotte en daar herken ik ze het makkelijkst aan.nora schreef: ↑do 19 jul 2018, 21:33Camiel, baranor en mrmeozorz,
Vind ik niet, iemand kan zich niet lekker voelen. Dan gedraag je je toch echt niet alleen anders, bijv geen interesse of geen zin jezelf te bewijzen, maar je functioneert gewoon niet.
Baranor schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:40...waar reageer je nou op, en wat vind je niet?
plato schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:36Alles is al uitgevonden...nora schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:34ik denk niet dat mensen uniek zijn in denken en doen, ook al heb je een eigen mening, er zijn altijd weer volgers en andersom ook, jij kunt ook weer iemand volgen in een mening en doen en laten. Hb is echt niet een uitvinder zijn. Kijk bijv naar de reacties in deze topic. Iedereen zegt bijna hetzelfde, betekent dat dat niemand hb is dan? Losmaken vd maatschappij zegt niks, er is altijd wel iemand die hetzelfde denkt of vind. Uniek zijn mensen alleen in dna vind ik.
Je hebt volop keuzes, nationaal en internationaal, om je heen. maar wat doe je er zelf mee ?nora schreef: ↑vr 20 jul 2018, 08:13plato schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:36Alles is al uitgevonden...nora schreef: ↑vr 20 jul 2018, 07:34
ik denk niet dat mensen uniek zijn in denken en doen, ook al heb je een eigen mening, er zijn altijd weer volgers en andersom ook, jij kunt ook weer iemand volgen in een mening en doen en laten. Hb is echt niet een uitvinder zijn. Kijk bijv naar de reacties in deze topic. Iedereen zegt bijna hetzelfde, betekent dat dat niemand hb is dan? Losmaken vd maatschappij zegt niks, er is altijd wel iemand die hetzelfde denkt of vind. Uniek zijn mensen alleen in dna vind ik.
Dus binnen de maatschappij kun je je nooit losmaken, plato. ?
Dat had ik wel door, maar het was, en is me, nog onduidelijk wat je "van niet vind", en waarop je zinsnedes precies betrekking hebben.