Lorem ipsum dolor
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Re: German New Medicine. De 5 Biologische Natuurwetten, ontdekt door dr. Hamer.

Hoi Tioli,

In een andere post schrijf je dat je de neiging hebt om je ergens volledig op te storten en dan een tunnelvisie ontwikkelt. Zou het kunnen - met alle respect - dat je je hierop gestort hebt en je een tunnelvisie hebt gecreëerd , waarbij je alleen nog oog hebt voor lovende verhalen en positieve beoordelingen, zelfs als de argumentatie niet klopt, er niet bestaande wetenschappelijke bewijzen worden aangevoerd en de claims niet (kunnen) worden waargemaakt?In een holistische benadering van lichaam en geest zie ik veel positiefs, maar dit is gevaarlijk en eng.

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Ongelooflijk.

Ja, trek je maar terug allemaal, vervuil dit topic verder maar niet.

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Een biologische blik op kanker, met waargebeurde casussen over dikke darmkanker en leverkanker.

Roberto Barnai. (29 min.)

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

German New Medicine. De 5 Biologische Natuurwetten, ontdekt door dr. Hamer.

In plaats van kennis op te doen door bij de basis te beginnen, is het voor veel mensen misschien interessant om direct in te stappen bij de symptomen. Daarom hieronder enkele trefwoordenregisters.

:lupe:

1. Nederlands

2. Engels

3. Nederlands

4. Nederlands

5. Nederlands

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Zodra je een beetje inzicht in de 5BN begint te krijgen wordt het ook interessant om goed in je directe omgeving (familie, vrienden) te kijken naar symptomen van mensen. Eén en één is dan twee. Kwartjes gaan vallen.

Ik ken bijvoorbeeld iemand die als kind heel regelmatig blaasontsteking had en al heel jong totaal grijs was. Nu weet ik vrij zeker wat de oorzaak is geweest.

Ook weet ik waarom ik zelf veel moedervlekken heb en als kind bronchitis had en later eczeem aan mijn vingers en de binnenkant van mijn armen. Waardoor ik slokdarmkanker had, waar mijn lage rugpijn vandaan gekomen is, etc.

Edit:
O ja, en mijn autisme, natuurlijk.

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Dus nu weet iedereen hoe het kan dat iemand die altijd gezond geleefd heeft longkanker kan krijgen.

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Deze kennis over ons lichaam (incl. psyche en hersenen) laat zien dat alle dierproeven totaal onzinnig zijn. Ook alle geldinzameling voor onderzoek naar de oorzaak en 'behandeling' van 'ziektes' is overbodig. Betere informatie en bewijzen om dierproeven te stoppen is er niet.

Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom er nog altijd naar oorzaken en behandeling van bijna alle 'ziekes' gezocht wordt? Omdat het dus via dierproeven nooit gevonden kan worden. Pure ellende en geldverspilling voor niets. Stop met doneren! Je betaalt voor helse testen op allerlei diersoorten.

Afbeelding

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Re: De 5 Biologische Natuurwetten.

En, is je interesse gewekt? Heb je al flink wat gelezen en bekeken?

Afbeelding

Heb je inhoudelijke vragen of opmerkingen? Laat je niet van de wijs brengen door de negatieve reacties van anderen in het begin van dit topic, reageer gewoon!

Famiella
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Ik wil wel graag n reactie plaatsen.
Ik kende GNM niet, maar t trok zeker mijn aandacht. Heb me erin verdiept en kom tot de conclusie dat t aansluit bij mij en mijn interesse in hoe het leven werkt. Zeker heel interessant dus.
En wat ik gelezen heb, is dat GNM NIET zegt dat je geen chemo of bestraling moet ondergaan. Als je t onderliggend conflict niet kunt oplossen, lijkt me dat heel verstandig om wel te doen.
Ze zeggen iets over de oorsprong en t verloop van ziektes. Of wij met ons huidige bewustzijn in staat zijn om alle ziektes op deze manier te bestrijden of te voorkomen betwijfel ik.

En wat de wetenschap betreft. Onder wetenschappers bestaat ook verdeeldheid. Er zijn wetenschappers die tegenwoordig erkennen dat de wetenschap in t verleden op bepaalde feiten hebben vertrouwd waar ze nu van terug komen. Ook de wetenschap hoeft niet altijd betrouwbaar te zijn.
En als jij ergens op vertrouwt waar vervolgens n compleet ander standpunt wordt geformuleerd, dan is n reactie als kwakzalverij te begrijpen. Wat niet wilt zeggen dat zij t bij t juiste eind hebben. Dat t ook kwakzalverij is.

Ik sta open voor nieuwe inzichten die uitgaan van de heelheid van de mens en t zelfgenezend vermogen binnen t universum.
Omdat ik dat interessant vind en t perspectief biedt voor de wereld. Of t allemaal juist is....voortschrijdend inzicht, zoals tegenwoordig binnen de wetenschap, zal t wellicht uiteindelijk blootleggen.
Wetenschap en spiritualiteit ontmoet elkaar ook steeds meer. Hadden wetenschappers ook nooit voor mogelijk gehouden!

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

De 5 Biologische Natuurwetten.

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

De 5 Biologische Natuurwetten

Gebande gebruiker
Veelgebruiker
Veelgebruiker

De 5 Biologische Natuurwetten.

Waarom zijn er zoveel mensen 'ziek', waarom sterven er zoveel mensen aan 'ziekte', terwijl het lichaam toch alles zo goed doet volgens Hamerlogika.

- Onze stress- en conflictvolle maatschappij 'geeft' psychisch-biologische conflicten (kleine en grote trauma's) en dus lichamelijke- en psychische veranderingen.

- Er is veel individualisme, waardoor men langer in conflict is (men zit te binnenvetten), dus is er meer conflictmassa: C+ en C-.

- Er is een grote inzet van antiBIOtica, terwijl we die schimmels, bacteriën, en als ze mochten bestaan, virussen nodig hebben om de genezingsfase te voltooien. Ze werken vóór ons, maar worden gedood, dus kunnen processen niet voltooid worden, met alle gevolgen van dien.

- De RG die dmv (bevolkings-)onderzoeken kanker (C+) en ontstekingen (C-) vindt, en doordat men tegenwoordig al snel met een klacht naar de arts gaat, en dan door het medisch (onjuiste) ingrijpen met bv antiBIOtica, anti-depressiemedicijnen, chemo, bestralingen en andere medicijnen het natuurlijke proces van het lichaam (én psyche) ernstig en levensgevaarlijk verstoren, met alle gevolgen van dien.

- Angsten van de mens worden aangewakkerd door medici en media.

Iemand die niet weet hoe (zijn) haar lichaam werkt en zich zorgen maakt over bv bobbels in de borsten en zich laat nakijken, zal met zeer grote kans te horen krijgen dat ze borstkanker heeft. Als die persoon dat als levensbedreigend ervaart kan ze door dat doodsangst-conflict longkanker ontwikkelen, waarbij de RG dan weer zegt dat het een uitzaaiing van de borstkanker is. En dat is nóg weer enger.
Dan komt er waarschijnlijk een operatie en bestraling en chemo en zeg dan maar dag tegen je natuurlijke gezondheid en de zinvolle biologische processen. Alles loopt dan in de soep en psychisch is dat ook heel zwaar. Mensen raken lichamelijk en psychisch uitgeput en maken grote kans te sterven. Men zegt dan dat men aan kanker is gestorven, dat kanker in veel gevallen een ongeneeslijke, dodelijke ziekte is.

Allemaal door onwetendheid, dus.

Het is belangrijk om kennis van je lichaam, incl. psyche en brein te hebben, vóórdat je symptomen hebt. Net als dat je leert zwemmen, want je kunt niet leren zwemmen als je aan het verdrinken bent. Want als mensen door onwetendheid al heel lang biologische processen hebben lopen is dat moeilijk, en soms gevaarlijk, om die weer te stoppen.

Beter voorkomen dan genezen, dus.

Terug naar “Discussies en gedachtenwisselingen”