Ik heb er ook nooit wat van begrepen. Ik val ook altijd in slaap op die momenten. En dan voel ik me weer lullig tov mn partner.
Dat is nou juist waar ik tegenwoordig zo moe van wordt en niet meer werkt voor mij. Ik heb dat al van klein kind af aan teveel gedaan en nu ik 50 ben komt toch ( eindelijk) de wat rebelsere persoon in mij naar boven..Net of ik niet anders meer kan of zo. Heel apart.
Dat is nou juist waar ik tegenwoordig zo moe van word en niet meer werkt voor mij. Ik heb dat al van klein kind af aan teveel gedaan en nu ik 50 ben komt toch ( eindelijk) de wat rebelsere persoon in mij naar boven..Net of ik niet anders meer kan of zo. Heel apart.
Misschien helpt: De levensloop van de mens, LievegoedDorothy schreef: ↑vr 09 aug 2019, 14:06Dat is nou juist waar ik tegenwoordig zo moe van wordt en niet meer werkt voor mij. Ik heb dat al van klein kind af aan teveel gedaan en nu ik 50 ben komt toch ( eindelijk) de wat rebelsere persoon in mij naar boven..Net of ik niet anders meer kan of zo. Heel apart.
Ik verwijs naar het boek: Als ik nee zeg voel ik mij schuldig. M.J. Smithopaspop schreef: ↑vr 09 aug 2019, 15:10ik snap wel dat je daar pissig van wordt, Dorothy
Je gaat naar een film en je vind het echt niet leuk, maar wilt de sfeer niet verpesten
Maar dan cijfer jezelf weg
Cijfer jij jezelf niet weg, dan gaan de mensen weer over je janken, dat je 'negatief' bent. So what ?
Dus, eigenlijk zijn beide oplossingen , niet helemaal juist
Er moet een derde weg zijn. Wellicht, niet naar zo'n film gaan ? Je ziek melden ?
Hangt ervan vanaf hoeveel populaire films jij leuk vind of je aan kunt geven dat iets "niet jou ding is" of dat jij gewoon "geen film-mens bent".opaspop schreef: ↑vr 09 aug 2019, 15:10ik snap wel dat je daar pissig van wordt, Dorothy
Je gaat naar een film en je vind het echt niet leuk, maar wilt de sfeer niet verpesten
Maar dan cijfer jezelf weg
Cijfer jij jezelf niet weg, dan gaan de mensen weer over je janken, dat je 'negatief' bent. So what ?
Dus, eigenlijk zijn beide oplossingen , niet helemaal juist
Er moet een derde weg zijn. Wellicht, niet naar zo'n film gaan ? Je ziek melden ?