Zijn er hier ook mensen die als kind getest zijn op HB en dit volkomen verknald(onbewust) hebben? Nog slechter dan gemiddeld door bijvoorbeeld auditieve problemen, overprikkeling, angst etc? Zo ja, ben je er toen ook achteraf in je leven erachter gekomen HB te zijn?
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door AgnesRooi234 op ma 27 jan 2020, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet bewust verknald maar kwam niet hoger dan 114.
Waarschijnlijk een dromer of faalangst of gewoon geen expert op hb gebied zoals nu.
Al hoewel nu het ook niet veel beter is
Niet bewust verknald maar kwam niet hoger dan 114.
Waarschijnlijk een dromer of faalangst of gewoon geen expert op hb gebied zoals nu.
Al hoewel nu het ook niet veel beter is
Online testen wel iets hoger en ooit de Mensa online test daar was Ik wel hoog maar net niet hoog genoeg,.
Ja tijdens mijn 3e levensjaar. Destijds kwam er een score van 78 uit en iets met ADHD ofzo. Aan de ene kant ook wel positief, want dat betekend dat ik niet te veel waarde aan het magische IQ getal hoef te hechten, voor mij persoonlijk dan in ieder geval. Later hebben ze mij weer zo'n rot ding weten opdringen, die heb ik expres verprutst, ik heb weinig interesse om mijn score te weten, ondanks kwam ik boven het gemiddelde uit. Dit is mijn situatie, ik projecteer die ook niet op anderen. Voor veel mensen kan een IQ test zeer van waarde zijn, dus laat ik dat ook in z'n waarde.
Mijn stellingen der filosofie; 0: [het] niets is (absoluut) onmogelijk; 1: [het] bestaan, bestaat.