Tjeempie schreef: ↑za 01 mei 2021, 16:30
Ik heb tijdens m'n afwezigheid vaak aan jullie gedacht.
Ik ook aan jou hoor! 'Waar hangt die gozer toch uit', dacht ik de laatste tijd vaak. Ik zie nu pas dat je toch wel eens wat postte in dit topic. Over ontslag en nieuwe baan. Je omschrijving van dat
achenebbisj (zoek die maar op

) pakketbedrijfje vond ik echt sterk. Daar zag ik de schrijver in je terug.
Hoe dan ook: aan veerkracht geen gebrek. Super! Zo'n liefdes-episode kan behoorlijk enerverend zijn, ik kan me voorstellen dat je daar even van bij moet komen. Misschien keek ze iets te veel op tegen je intellect? (Ik kan me de opmerking 'mijn vriendin vindt me heel slim' herinneren). Aan elkaar gewaagd zijn is toch het fijnst.
Nou, sterkte er maar weer mee!
Dat is nog eens een pareltje!
Bedankt daarvoor. Ik zit echt even hardop te lachen!
Je schat de situatie erg goed in, moet ik zeggen. Met zo weinig informatie nog wel.
Ze was heel erg onzeker. Het doet echt wel pijn, want er was wel degelijk liefde, maar het zou nooit kunnen werken tussen ons. Onrealistische verwachtingen en vaak ruzies om niks. Op een gegeven moment slokten we elkaar op. Totale uitputting aan beide kanten. Nog nooit zoiets meegemaakt.
De intelligentie heeft ook wel een rol gespeeld. Ik denk dat die ook bijdroeg aan haar onzekerheid, wellicht. Het was eigenlijk best vermoeiend wat er even in een halve week gebeurde, maar toch kan ik m'n gevoel voor haar nog niet wegduwen. Ze zit nog steeds in m'n hart en dat maakt het zo wrang ook ergens.