"Als een idee niet bevalt modden we het weg als waanidee".
Een goed begin is het halve werk.
Dat was niet de insteek Maar er zijn wel eens posts geweest die getuigden van psychose en toen heeft Rianne volges mij actief contact gezocht met die mensen, uit zorg.
Het hb-ouder forum is een poos geleden met een schone lei begonnen. Je moest je opnieuw aanmelden Ik weet niet of mensen de kans kregen dingen over te hevelen. Kan eens vragen hoe ze dat hebben aangepakt.
Je bedoelt denk ik het hb-kind forum. Dat is opnieuw begonnen. De oude gegevens zijn niet mee over gegaan. Je kon wel voor de sluiting topics downloaden en bewaren op je eigen computer. Ik meen me te herinneren dat het iets te maken had met dat het oude forum niet aan de moderne veiligheidseisen voldeed. Maar het fijne weet ik daar niet van. Ik kan het wel navragen.
We hebben bij het hb-kind forum inderdaad vanuit privacy overwegingen gekozen voor een nieuwe start . Ons forum was aan de achterkant ook sterk verouderd en wij moesten dus echt actie ondernemen. Dat speelt hier wat minder.
We hebben natuurlijk ook het nadeel gezien; alle informatie die hierbij verloren is gegaan…
Jullie staan voor een belangrijke stap!
Wil Rianne het forum wel overdragen inclusief de data? En willen jullie daarvoor de verantwoordelijkheid op je nemen?
Of begin je opnieuw?
We kunnen eventueel ook als er behoefte aan is, een hoekje op ons forum inrichten?
Maar dat moet ik natuurlijk ook eerst overleggen.
Organiseer een app groep met elkaar en een online bijeenkomst om te overleggen en de mogelijkheden naast elkaar te leggen.
Zo zijn wij ook begonnen.
Hoi A3n,
Wat lief dat je een hoekje op het HB-kind-forum aanbiedt.
Ik denk zelf niet dat dat een goede plek is mensen (al dan niet met kind) die over hun eigen HB-schap willen kletsen.
Ik heb Rianne gevraagd hoe ze er tegenover staat om het forum over te dragen aan stichting Hoogbegaafd. Hoe precies moeten we dan nog maar zien. Desnoods helemaal opnieuw beginnen, behalve dan hopelijk alles wat Stefan geprogrammeerd heeft!
Groet, Tjeempie
Wat fijn dat jullie allemaal meedenken! Ik ben inmiddels met een aantal mensen in gesprek om het forum toch te behouden. Op 2 februari hebben we een overleg daarover. Ik hoop snel daarna jullie hier meer info over te geven.