Het maakt mij verdrietig en ik voel mij beperkt terwijl ik vroeger daar helemaal niet zo mee bezig was. Ik ben er meer bewust van dat ik veel dingen moet inleveren omdat ik zo HS ben

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Join the club!
Mensen die in stress zitten ondervinden een verandering van hormonen, dit soort situaties lokken ook waakzaamheid uit die men wel eens wil verwarren met HS. Je geeft al aan dat je er veel meer mee bezig bent en dat maakt dat ik denk dat je ergens meer stress ervaart wat je gedachte van HS versterkt.question schreef: ↑za 03 sep 2022, 20:32Ik word de laatste tijd soms zo zat van dat ik HS ben. Ik kan er steeds slechter mee omgaan. Steeds vaker kan ik bepaalde dingen niet ondernemen terwijl ik daar vroeger veel beter mee kon omgaan.
Het maakt mij verdrietig en ik voel mij beperkt terwijl ik vroeger daar helemaal niet zo mee bezig was. Ik ben er meer bewust van dat ik veel dingen moet inleveren omdat ik zo HS ben
Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
"Ik geloof niet in HSP"Nebula L.a.b. schreef: ↑di 06 sep 2022, 01:00(...)
Wellicht ben je niet HS maar zou je een andere (en officiële) diagnose op jezelf kunnen plakken... Ik geloof niet in HSP.
Nebula L.a.b. schreef: ↑di 06 sep 2022, 21:23Blijkbaar heb je nog niet genoeg nagedacht gezien je stropopredenering.
B12 tekort is zeer goed onderzocht en komt bij enkele procenten van de bevolking voor, de redenen van het tekort zijn ook grondig onderzocht waardoor er vrij weinig te raden overblijft om een oorzaak aan te wijzen. De symptomen van een tekort zijn ook goed onderzocht en kunnen stevige invloed hebben op psychische problemen die niet mild zijn. Nemen we deze in acht dan kunnen we ook weer een zeer grote overlap maken naar symptomen van HS, dit is nu net waar mijn vrees zit dat door bepaalde hypes mensen soms de juiste zorg of behandeling missen, maar los van dit zie ik daardoor de correlatie van HS en B12 tekort ook geheel niet.
Beste Thijmen? Oh nee, Nebula...Nebula L.a.b. schreef: ↑do 08 sep 2022, 03:16De meeste op dit forum zijn lachwekkend voor mij, het merendeel heeft hier niets te zoeken en zijn een belediging.