Beste Allen,
Ik ben hier nieuw en hier terecht gekomen omdat ik mijn hele leven toch al het gevoel heb gehad dat ik anders ben. Ik blink uit in Creativiteit en Motivatie (doorzetten) Ik heb geen Uitzonderlijk hoog IQ (volgens de IQ test die ik laatst on-line heb gedaan) Het is gewoon normaal. 100 kwam er uit de test. Toch ben ik net iets anders. Dat zit hem in mijn manier van denken. Ik zie oplossingen voor problemen en dan vooral in de hoek van de Filosofie. Ik heb een zeer brede algemene kennis en een neus voor exotische onderwerpen. Samen met mijn creativiteit zet ik dit om in Filosofische teksten. Ik ben nu sinds een jaar bezig met het schrijven van meerdere boeken tegelijk, van Sprookjes over 'jou' voor kinderen van een jaar of 7 tot een boekje voor kinderen van 1-3. Ook schrijf ik een boek wat bedoeld is voor (jong) volwassen. Ook schrijf ik een Essay over Nieuwe technologie in de toekomst en een kort verhaal over Blijdschap (A short story of Happyness. Ik ben zeer creatief met Taal en ik werk mét de regels van taal en niet volgens de regels. Soms vind je bij mij een hoofdletter op een vreemde plek of hele nieuwe wiskundige formules om filosofische stellingen aan te duiden. Nieuwe Woorden/klanken/ of letters bedenken doe ik ook regelmatig.
Ik heb mij net aangemeld voor een hoogbegaafdheids-traject en ik ben zeer benieuwd hoe dit zal verlopen.
Ondertussen ben ik 41 jaar en op zoek naar gelijkgestemden om toch over al die gekke onderwerpen te kunnen praten waarmee ik bij niemand in mijn omgeving terecht kan.
Groetjes, Linus