Goed idee om als overweging mee te nemen. Eigenlijk ben ik daar al een beetje mee bezig. Bovendien ben ik een ongeduldige lezer en vind ik de interactie met anderen ook belangrijk. Dus zelfstudie heeft op dot moment niet mijn voorkeur.
Wat ik tot nu toe heb gedaan: internet afstruinen, podcasts luisteren, met mijn partner gesproken, met mijn sportcoach gesproken, met mijn leidinggevende gesproken en mijn dansdocent benaderd of ik bij haar een paar coachingssessies kan krijgen om eerst mijn behoefte scherp te krijgen.
Andere suggesties die ik vanuit deze gesprekken kreeg zijn o.a. een ontwikkelassessment om nieuwe leerpunten boven tafel te krijgen. En proeflessen bij opleidingen volgen. En de zelfstudieoptie natuurlijk. Ik ben nu alle suggesties aan het verzamelen en hoop op basis van een paar coachingssessies straks betere keuzes te maken en verdere stappen te zetten.
Dus alles komt op een lijstje te staan, gaat overwogen worden en daarna zal ik een beslissing nemen.
En een boek schrijven.. leuk idee, maar ik weet niet of ik daar het geduld voor heb. Dat komt bij mij nooit af, vrees ik. Maar misschien moet die ook op het lijstje.