Het liefst de gouden tip

jawel, maar ik wilde eigenlijk wel dat levenslange abonnement op Enigma's appeltaart...... en daar reageerde ik eigenlijk opwillemijn schreef:Zag je dieniet achter mijn vraag?
I have nothing to say / and I am saying it / and that is poetry / as I needed it - John CageAmbrose Bierce schreef:Cynic, n: a blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be.
Is dat geen ontwijkend gedrag? Ik bedoel dat je "iets dat toevallig op mijn pad komt" gebruikt als excuus om "dat rapport dat morgen af moet" te mogen uitstellen?waarom? schreef:Tegenover mijn uitstelgedrag staat impulsiviteit. Ik kan helemaal opgaan in iets dat toevallig op mijn pad komt, maar jammer genoeg is dat meestal net iets anders dan dat rapport dat morgen af moet.
+1Misseigenwijs schreef:Heel Herkenbaar! En vooral klussen waar andere weken voor nodig hebben, die je in een paar dagen zou kunnen, maar uiteindelijk toch weken mee kwijt ben omdat je er niet toe kunt zetten.
Vaak wel, maar niet noodzakelijkerwijs. Als bijvoorbeeld een collega iets vraagt of als er een apparaat niet werkt, dan wil ik gewoon weten hoe ik dat op kan lossen. Dat trekt dan mijn aandacht, dan denk ik niet aan de rest.Peter71 schreef:
Is dat geen ontwijkend gedrag? Ik bedoel dat je "iets dat toevallig op mijn pad komt" gebruikt als excuus om "dat rapport dat morgen af moet" te mogen uitstellen?