Wie o wie van de wijze (vrouwelijke) forummers kan mij helpen?
Sinds 1,5 jaar ben ik weer vrijgezel; qua scharrels/dates heb ik geen klagen. Volgens mij ligt het ook niet aan mijn uiterlijk dat zit volgens mij wel goed

![person [propeller]](./images/smilies/propeller.gif)
Wat ik mij een beetje afvraag is of je tijd niet té gevuld is ? Ik krijg er een beetje ADHD gevoelens bij, ik kan er natuurlijk compleet naast zitten maar, maar heb je ook tijd om stil te staan ? en te aarden zeg maar. Dat iemand veel energie heeft hoeft niet te betekeken dat je dit dan maar allemaal moet opmakenKim24 schreef:Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik kan het zo even niet vinden (als het een dubbel topic wordt sorry hiervoor!)
Wie o wie van de wijze (vrouwelijke) forummers kan mij helpen?
Sinds 1,5 jaar ben ik weer vrijgezel; qua scharrels/dates heb ik geen klagen. Volgens mij ligt het ook niet aan mijn uiterlijk dat zit volgens mij wel goed. Maar op de een of andere manier vinden mannen dat ik veel doe, veel energie heb en het schrikt een beetje af (ook dat ik over ieder onderwerp kan meepraten helpt niet echt!), heeft iemand een goede tip hoe ik dit kan "doseren"
?
Ik snap het ook welKim24 schreef:Hahah tijd maak je als echt iets belangrijk vindt! Ik heb wel tijd om te daten dus dat komt wel goed....
Ik denk niet dat je dáár HB voor hoeft te zijnPeer schreef::hmm:
Interessante topictitel: HB en relaties.
Meervoud dus. Aardige woordspeling of bewust?
Hebben we (HB) misschien hebben we niet genoeg aan één? Genoeg energie, kennis en ideeën voor meer?
Nee, vast nietPoppetje schreef:Ik denk niet dat je dáár HB voor hoeft te zijn![]()
Groeten, Poppetje
Dit klinkt wel heel makkelijk!marco-polo schreef:zoek gewoon een partner die ook ongerv. hb is.
klinkt gemakkelijk, en dat is het ook als je gaat
netwerken op de juiste plaatsen.
Is die kerel nog steeds leuk als hij jou niet wil? Waarom zou je iemand willen, die jou niet neemt zoals je bent?Kim24 schreef:Omdat ik het daten beetje zat begin te worden, vaak vind ik de kerel in kwestie best leuk, in ieder geval voor een 2e date, maar andersom vaak niet. Of ik word gezien als leuk voor nu, maar niet voor langere termijn