Hoi...mijn naam is Mieke, 1963, geboren in Rotterdam, mens, schipperskind, dochter, moeder, oma, sensitief, zoeker, beelddenker, dromer, creatief, gepassioneerd, leerverslaafde, kwetsbaar, verwonderaar, ontwerper, gevoelig, hoogbegaafd, onwetend, textielfreak, computerfreak, warhoofd, wolverslaafde, onzeker, spelende mens, hobby filosoof, levensgenieter, twijfelaar, coupeuse en nog zoveel meer en minder. Maar vooral: MIEKE.
Sinds ongeveer 9 jaar weet ik dat ik hoogbegaafd ben....Sinds ongeveer 2 jaar ben ik langzaamaan aan het accepteren, dat dat zo is en probeer er een positief gevoel over te krijgen. Of eigenlijk gewoon een positief gevoel over mezelf te krijgen....Dat valt zeker niet altijd mee (nadat ik mezelf jaren op mijn kop heb gegeven, dat ik zo raar en anders ben) maar oefening baard kunst en het gaat me steeds beter af.
Ik heb al even zitten lezen op dit forum en mijn indruk is, dat men elkaar hier op een warme, vriendelijke en begripvolle manier helpt in het maken van de gebruiksaanwijzing: "Hoe doe je dat nou, leven als hoogbegaafde?"
Daar wil ik zeker wel aan deelnemen. Dus vandaar mijn aanmelding.