KarenB
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Haihai :)

Ook ik zal me netjes even voorstellen...:

Ik ben Karen, 30 jaar, woonachtig in de omgeving van Nijmegen. Reden voor aanmelding op dit forum is dat ik op andere forums, en misschien wel in het algemeen, niet kan communiceren op het niveau dat ik graag zou willen.Mijn interesses zijn niet alleen zeer breed, maar ook erg diepgaand....:
Ik ben zo'n vervelend mens dat overal op reageert met "waarom"? :oops:
Ik ben zo'n irritante volwassene die steeds maar doorvraagt, meer wil weten, ingaat op details, etc.

Ik merk dat ik behoefte heb aan andere inzichten van anderen die net als ik net wat meer en verder denken dan de gemiddelde persoon. Ik merk dat ik vermoeid of gefrustreerd raak van oppervlakkigheid, onbegrip en simpelweg onjuiste veronderstellingen. In plaats van hiertegen te vechten, heb ik besloten een plek te zoeken waar ik daar niet tegen HOEF te vechten.

Ik ben momenteel bezig te herstellen van een ziekte waarvan sommigen menen dat ik nooit zal herstellen. Voordat ik ziek werd heb ik de studie maatschappelijk werk en dienstverlening afgerond, en was ik bezig met de masterfase van de studie rechtsgeleerdheid.
Daarnaast deed ik veel aan sport, vooral paardrijden en fitness, had ik een bestuurstaak bij de vereniging, en was ik jurylid in de paardensport. Deze bezigheden zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen oppakken.
Ik ben echter niet de persoon om dromen op te geven en ambities te laten varen, dus in de toekomst hoop ik werkzaam te zijn in een sector waar ik de kennis en ervaring die ik heb opgedaan in meerdere studies met heel veel plezier kan toepassen!

Mijn motto: haal het beste uit jezelf!

Arjan
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: Haihai :)

Dat klinkt levenslustig!
Welkom op het forum in ieder geval.

Yet
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Hey Karen,
Welkom :)
Mijn eerste indruk (n.a.v. de eerste post die je hier deed) was inderdaad meteen: wat een vervelend en irritant mens ! :lol: NOT :mrgreen:

Wat ik je wel mee wil geven is dat ik mij ook lang zo heb gevoeld en soms nog steeds zo voel. Dat is een gevolg van regelmatig afwijkende, op verschillende factoren anticiperende of nuancerende mening wanneer men daar niet op staat te wachten. Dan voel je afwijzing. Mensen zeggen dat ze eerlijkheid het fijnst vinden maar eigenlijk vinden ze meel*llen en bevestiging het fijnst.

grtz,
Yet
"To be very honest Baldrick, your brain is like the four-headed, man-eating haddock fish beast of Aberdeen."
"In what way, my lord?"
"It doesn't exist."

marc83
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Hoi Karen,

Leuk verhaaltje zet je neer zeg. Wat het leven ook naar je gooit het is maar net hoe je er mee omgaat. Ik ben zelf altijd te eigenwijs om slecht nieuws te accepteren en ik denk dat jij dat ook wel in je hebt.

Met je brede interesse kun je hier denk ik ook aardig uit de voeten. We zullen vast snel weer iets van je lezen.

Nickname
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom. Leuke introductie.
Je kunt de golven niet bedwingen, maar je kunt wel leren om te surfen. Jon Kabat-Zinn

KarenB
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Thanx!! 8)

m1960
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Hoi KarenB!

Welkom hier! :D

Groetjes marlou
niet helemaal gek of helemaal niet gek?.......

alien8
Frequente Gebruiker
Frequente Gebruiker

KarenB schreef: Ik ben momenteel bezig te herstellen van een ziekte waarvan sommigen menen dat ik nooit zal herstellen.
Welke ziekte, @KarenB?

Is dit topic besloten? Kun je me anders een privébericht sturen?

sterke leeuwin
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom!

vedet
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Welkom Karen!!

Terug naar “Introductie”