Nu ja, hij was zijn eigen baas, was een eenmanszaak... dus kan rustig zijn zin doen

dat denk ik niet.
Misschien een onderwerp voor het volgende HB-café?PaulinevB schreef:Ik heb geen problemen om flirts te herkennen. Ik ben zelf ook een enorme flirter. Dus ik denk niet dat een blinde vlek voor flirten gerelateerd is aan HB.
Stellige bewering. En dat haal je uit een MBTI test?Zarathustra schreef:Laat ik stellen dat mensen die veel flirten over het algemeen minder intelligent zijn (zie mbti).
Dus alleen bij wasmachineherstelmannen?Zarathustra schreef:Niet generaliserend bedoelt.
Uit z'n verband gerukt toch heel normaal dat een wasmachineherstelman een hele waslijst met adressen heeftZarathustra schreef:...Hij zou best een waslijst met adressen kunnen hebben...
Een andere optie is dat hij helemaal niet aan het flirten was.Zarathustra schreef:Laat ik stellen dat mensen die veel flirten over het algemeen minder intelligent zijn (zie mbti).
Niet generaliserend bedoelt.
Zou kunnen dat die kerel seksverslaafd is. Misschien dat hij dit met routine doet? Hij zou best een waslijst met adressen kunnen hebben. Normale mensen doen dit niet. Of had hij toevallig zin?
Houd je toch weer even bezig.
Misschien had die man ook wel dubbele motieven. Ik vermoed dat bij mij ook de alarmbellen zouden gaan rinkelen.Freakje schreef: Ik voelde me niet op mijn gemak zoals gezegd en dus trachtte ik mijn 'sociale zelf' boven te halen, maar daar reageerde hij niet even sociaal terug op. En dat telefoontje voelde zo opdringerig. Had iets verstikkends. Het voelde niet als 'he hij vindt mij een leuke meid en blablabla'. Het voelde als 'shit wat moet die vent toch van mij?????' En misschien dat ik me daarom ergerde aan het feit dat hij niet echt zei wat hij werkelijk moest van mij.
Iets mis met seks dan?Laatbloeier schreef:maar zo negatief