Dykje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Pot met inhoud

Ik ben 45 jaar en weet sinds 10 jaar van mijn hoogbegaafdheid, ben sindsdien ook lid van Mensa. Ik werk in een hbo-functie waar ik op dit moment behoorlijk last heb van het verschijnsel mobbing op grond van mijn anders-zijn. Bored-out heb ik coaching aangevraagd, met een beetje geluk ga ik dat traject in bij Frans de Blocq in Deventer. Verder voed ik 2 hoogbegaafde jongens op samen met hun vader in een soort tweefamiliehuis in co-ouderschap, we zijn beiden homoseksueel en hebben zodoende ons gezinnetje op een alternatieve manier gecreëerd. Bij Mensa ben ik ooit de Deventer koekstadborrel gestart, sinds een jaar ben ik contactpersoon van de door mij gestarte Mensa Special Interest Group ‘lesSIG’ voor hoogbegaafde les/bische vrouwen in Duitsland. Hiervoor organiseer ik 3x per jaar een weekend en dat is erg interessant, de tweevoudige afwijking van de norm en de ervaringen hiermee houden ons met gemak aan de praat. Ook vrouwen die niet bij Mensa zijn maar zich wel voelen aangesproken zijn welkom mee te gaan, de voertaal is over het algemeen Duits (https://sites.google.com/site/lessigatmensa/home). In mijn vrije tijd ben ik graag buiten met mijn ligfiets, naai ik vliegers, lees ik of ben ik onderweg. Contact vind ik leuk, ik kom hier op het forum kijken wat ik aan nieuws kan opsteken en ben benieuwd.

Sofie
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Re: Pot met inhoud

Hoi, welkom hier ;-)

vedet
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Welkom hier Dykje.
Wat goed dat je coaching hebt aangevraagd!

Johanita
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Welkom, je klinkt erg actief :D
You can close your eyes to things you don't want to see, but you can't close your heart to things you don't want to feel...

m1960
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Hallo Dykje!

Welkom hier! :D
Ik ben niet alleen benieuwd naar wat jij hier aan nieuws gaat
opsteken, maar ook naar wat ik aan nieuws van jou kan opsteken!

Groetjes Marlou
niet helemaal gek of helemaal niet gek?.......

Arjan
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom :D

Terug naar “Introductie”