Dykje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

'ook zo': gay en hb

Hoi,
Ik ben nog nieuw hier en heb geen topic kunnen vinden voor thema's die rond de liefde spelen (alleen dan bij de studenten). Dus plaats ik hier maar een oproepje. Ik vind het altijd leuk om mee te doen aan 'hb ontmoet hb' in het echte leven, als er dan nog tegelijkertijd de LBTIQ (uitleg: lesbian/bi/transgender/interseksueel/queer) aspecten gedeeld worden is het dubbel plezierig. Daarom organiseer ik in Duitsland een groep voor lesbische hoogbegaafde vrouwen, we zien elkaar 3 weekenden per jaar. Hier in NL mis ik die contacten.
Dus als er hier vrouwen zijn die zich aangetrokken voelen tot genoemde doelgroep en het leuk vinden af te spreken, laten we dat dan dóen! :knuffel:

Moira
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: 'ook zo': gay en hb

Er is komende zaterdag een meeting in amsterdam ;) ook voor mannen, trouwens. Je bent uiteraard welkom! Zie H&H topic...
Ambrose Bierce schreef:Cynic, n: a blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be.
I have nothing to say / and I am saying it / and that is poetry / as I needed it - John Cage

Dykje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Wat!? Jullie hebben meetings? Zal H&H zoeken, maar vind mijn weg nog niet zo makkelijk op dit forum...

Met Pasen zit ik op Texel, maar ik kom graag een volgende keer!

Girafje
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Dykje schreef:Wat!? Jullie hebben meetings? Zal H&H zoeken, maar vind mijn weg nog niet zo makkelijk op dit forum...
Zie <klik hier> Dykje! (daar vind je H&H en ander gezelligs ;))
"The time is always right to do the right thing" ~ M.L. King jr. ~

Fortuna
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

In principe ben ik ook lesbisch (al is er tegenwoordig van mijn libido niets over en sta ik ook wel open voor interessante mannen), maar jullie vinden me vast te jong. :mrgreen:

Fortuna
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

En nog iets: is het jullie ook opgevallen dat er zich onder talenliefhebbers veel homo- en biseksuelen bevinden?

ndvd
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Yep, ik ben ook zo...

Hebberig! K nam er geen genoegen mee alleen maar hoogbegaafd te zijn :)

Er zwerven hier best aardig wat H&H's rond eigenlijk, had ik niet verwacht. Stiekem toch wel n opluchting :oops:
"Men kan zeer begaafd zijn en juist daarom zwakker, want iemands kracht hangt niet zozeer af van de hoeveelheid van zijn gaven, dan wel met hun evenwicht." - Pierre Reverdy

Nalle
Veelgebruiker
Veelgebruiker

En praat als H&H'er ook meteen gezellig mee over de beste lesbische film ooit i.m.h.o.: http://hb-forum.nl/viewtopic.php?f=36&t=3842
I have no face. Other people have faces; they are here. Their world is the real world. The things they lift are heavy. They say Yes, they say No; whereas I shift and change and am seen through in a second.
(Virginia Woolf ~ The Waves)

pinquiniusch
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Hoi hoi,

Wat leuk dat hier een draadje is over Gay en HB.

Zijn er hier misschien mensen die het leuk zouden vinden andere HB-gays te ontmoeten?

In de (besloten-secret) LGBT-subgroep van de Hoogbegaafd! facebook groep wordt op het moment gewerkt aan bijeenkomsten.

Lijkt mij erg leuk.

Grts,

Pinq

Terug naar “HB hobby's, projecten en interesses”