Dykje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Vliegeren/kiten

Is hier iemand die -net als ik- zelf vliegers maakt? Of zijn er mensen die vliegeren leuk vinden, ze kopen en dan uren er mee spelen? Éénlijners, luchtobjecten of stuntvliegers met 2 of 4 lijnen? Dan is dit misschien leuk voor je: Vliegerfeest in Bergeijk, http://www.kempenvliegers.nl/indexstart.htm. Ik zal er zijn, nog iemand van hier?

Girafje
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Re: Vliegeren/kiten

Heb nog wel een vlieger liggen, maar eerlijk gezegd heb ik sinds mijn kindertijd geen vliegerpogingen meer ondernomen. Niet dat ik toen écht vliegerde', was met van die zelf inelkaar geplakte exemplaren. Zelf zo'n ding maken lijkt me nix, maar het ding wat ik in m'n schuurtje heb liggen wil ik nog wel eens zien vliegen en dan liefst aan eigen handen ...

Bergeijk heb ik ff opgezocht, is helaas een beetje te ver weg voor me (en ws. ook iets te fanatiek? :wink: ).
"The time is always right to do the right thing" ~ M.L. King jr. ~

Dykje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Vliegerfeesten zijn niet fanatiek, hoor, er komen ook veel mensen alleen maar om te kijken. Is wel een prettig volkje, vliegeraars, beetje kletsen, beetje kijken... heel relaxed. Gewoon een keertje doen! Anders een keer in Deventer middagje aan de IJssel?

Arjan
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Die dingen van mij blijven nooit eens in de lucht :roll:

Op de Ginkelse heide (Bij Ede, bekend van de paradroppings in WOII en waar ik vroeger vlakbij woonde) wordt er ook altijd fanatiek gevliegerd, altijd leuk om te kijken. En vorige week op Scheveningen nog staan kijken naar kitesurfers. Mmm, toevoegen op mijn lange lijst 'nog te doen in dit leven' maar! :D

vierkant
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

@arjan

kitesurfen is voor mij het ultime gevoel van vrijheid

laatst bijv. was ik op de ooster (zandbank bij brouwersdam) dan vaar je letterlijk tussen de zeehonden en op de terug weg kwam ik zelfs een bruinvis tegen.

ik voel me elke sessie weer totaal een met de elementen

of ik nu kei hard aan het trainen ben op lekker aan het cruisen elke sessie is weer een onvergetelijke ervaring

echt een enorme aanrader

Terug naar “HB hobby's, projecten en interesses”