Ik ga laten zien hoe ik soms redeneer, hopelijk word ik daar niet op afgerekend.
Als je zegt: 'Hoogbegaafdheid garandeert geen goede loopschoolcarriëre' dan denk ik, ja maar dan ben je misschien geen hoogbegaafd persoon. Alles wat je dan zou kunnen inbrengen verschuif ik weer. Het heeft een naam... het is gewoon dat ik telkens de lat verschuif. Ik kan het geen eens goed verwoorden.
Als er op dit forum zou gezegd worden tegen mij, door 20 leden: Navashen, jij bent hoogbegaafd, dan zou ik denken... 'misschien zijn jullie niet hoogbegaafd maar gewoon niet zo slim als mij en daardoor lijk ik hoogbegaafd'.
NIET FOUT OPVATTEN HET IS/ZIJN VOORBEELDEN VAN MIJN REDENEREN
Het enigste wat er aan de hand is dat alles wat ik ooit heb gedacht of heb bedacht nu aan het afbrokkelen is. Spiritueel gezegd ik moet herboren worden en dat proces is nu aan de gang.
Bij geschiedenis als je het mij allemaal had gevraagd had ik je alle antwoorden kunnen zeggen. Alleen nu hadden we heel veel bronnen vragen (waar we amper les over hebben gehad). Ja je moet een bron op deze manier aanpakken... wat is het voor een bron; wie heeft het geschreven; wanneer is het geschreven; wat is de bedoeling. Zulke dingen. Maar geen ervaring ofzo.
Daarnaast zit het me gewoon dwars, want er werden ook dingen gevraagd die niet besproken waren in het boekje zoals het Lente-akkoord...
Dus ik wil een klacht indienen maar ik weet niet hoe ik dat precies moet doen... want ik heb de vragen nagekeken en alles was logisch en ik wist het in principe... alleen niet hoe ik het moest uitvoeren.
Naar mijn weten heb ik geen emoties van anderen opgepikt of iets dergelijks... ik had geen last van mijn klas. Ik heb wel dat ik altijd een 9 wil halen om te bewijzen dat ik wel iets kan