Ik kon als kind al enorm genieten van muziek. Echt wat hip was voor die tijd, 2 Unlimited, Party Animals, Dj Paul Elstak, dat soort zooi.

Ben thuis opgegroeid met Queen, Dire Straits, Deep Purple, Led Zeppelin maar ook disco platen van mijn moeder.
Toen ik 11 was ging het veranderen, was een jaar lang gek van het bandje Hanson.
Maar toen ik 12 was kocht ik mijn eerste Metallica singletje. Heb de heren 10 keer live gezien en heb een vitrinekast vol met verzamelingen.
Nu luister ik erg veel metal, vooral de industrial en trash. Ik houd ook van stevige rock en alternatieve muziek.
Ik drum in mijn eigen rockbandje, bestaande uit vier dames. Ben in het bezit van een elektronische en akoestische kit. Mijn wederhelft heeft wat gitaren staan. Ik zou graag leren bassen.
Altijd een iPod mee onderweg, thuis altijd muziek opstaan. Driemaal Lowlands, eenmaal Rock Werchter en veel lokale eendaagse festivalletjes of dagjes Pinkpop. Ga ook geregeld bandjes kijken hier in de regio en natuurlijk treed ik zelf ook regelmatig op. De kleine kroeg gigs vind ik het leukste maar ik heb ook ooit op een groot lokaal festival gestaan in een tent. Dat was megablubbervet maar ook super eng. Ook zijn we wel eens op de lokale radio geweest. Een heel leuke ervaring.