Ik heb nu ongeveer wel aanvaard dat ik HB ben. Meestal toch

I have nothing to say / and I am saying it / and that is poetry / as I needed it - John CageAmbrose Bierce schreef:Cynic, n: a blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be.
Interessant! Kun je hier iets meer over vertellen? Bv, wat kom je dan zoal tegen in je praktijk wat niet in de literatuur te plaatsen is?Rianne schreef:
In mijn coachpraktijk komen veel hoogbegaafden voorbij en mij vallen dingen op die ik niet altijd in de literatuur kan plaatsen, cq wetenschappelijk kan onderbouwen.
Empirische bevindingen... ik hoop dat wetenschappers enkele van dergelijke vragen ooit oppakken en dat dit wellicht tot onderbouwde theorieën en modellen zal leiden; wetenschappelijk onderbouwen dat sommige van mijn bevindingen niet kloppen is ook goed. Ook dat geeft meer duidelijkheid
Jazeker, maar ik denk dit dat dit daar het geschikte topic voor is..... dit gaat over twijfels.Jo Pipopi schreef: Interessant! Kun je hier iets meer over vertellen? Bv, wat kom je dan zoal tegen in je praktijk wat niet in de literatuur te plaatsen is?