Het 'zien van de big picture' was de grootste oorzaak van mijn decennia's durende depressie, een gebied waar ik niet meer in terug wil stranden. Ik begrijp dat je jezelf vrijwel alleen waant waar het de waarneming van de catastrofale beslommeringen van de mens als destructieve soort omvat maar niets is minder waar.Odran Oel schreef:Nesjamag schreef:Ik zie wel die big picture.
I have nothing to say / and I am saying it / and that is poetry / as I needed it - John CageAmbrose Bierce schreef:Cynic, n: a blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be.
als je 'geen zin in de dingen om je heen hebt' en geen suïcidale gedachten of plannen -niet dat het een perse tot het ander leidt- maar waar ben je dan gelukkig mee? welke zin heb je dan in het leven of hoe bouw je je leven op?Moira schreef:Depressie is een belangrijke risicofactor, maar niet de enige, dat klopt. Zelf ben ik me bewust van mijn nietigheid en vind ik geen zin in de dingen om me heen. Heeft me nooit aangespoord tot suïcidale gedachten of plannen, eerlijk gezegd.
I have nothing to say / and I am saying it / and that is poetry / as I needed it - John CageAmbrose Bierce schreef:Cynic, n: a blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be.