Zijn jullie handig?
Ik heb gemerkt dat ik redelijk veel kan; laminaat leggen, spullen in elkaar schroeven, schilderen, stucadoren, en vandaag dus voor het eerst behangen. Leuk!
vedet schreef:Hahaha wat leuk, hier zit er nog 1. Ik kan dat ook allemaal. Tegelen, behangen, houten meubels maken, kleding maken enz. Heb al een heel huis verbouwd en casco woningen helpen opleveren, en dat voor een vrouw![]()
Metselen heb ik een keer gedaan en dat vond ik vreselijk,![]()
Ik wil alleen nog leren lassen.
Succes met behangen!!!
Yellow Lemon Tree schreef:ik kan wel wat, maar probleem is altijd a) het afmaken van het project en b) het geduld. Ik weet dat als ik alles netjes volgens de regels doe het mooiste resultaat krijg, maar doe het ook vaak op mijn eigen manier, zo van: 'Zo kan het ook'
Mijn vader heeft een keer gezegd dat ie bij mij niet hoeft te zien hoe ik iets doe (kennelijk doe ik te moeilijk en heeft hij de neiging om tig keer in te grijpen), maar als ie alleen het eindresultaat ziet is het ok. Toen ik 17 was en mijn ouders op vakantie waren, mocht ik mijn kamer verven en een muurschildering maken. Ik had geen zin mijn kamer op te ruimen, dus heb steeds alle troep van de ene kant naar de andere kant geschoven, afhankelijk van waar ik aan het schilderen was....
hahaha, ja leukGéPe schreef:Vedet.
Als we zonnetje nu eens kunnen overhalen om in oktober een dagje lassen te doen als HB in t wild,
De rest kan ik wel.
Ah, je klinkt als een geduldige klusser. Daar krijg je inderdaad de mooiste resultaten mee (sprak ik, NIET uit ervaring;-))nathalie schreef:Fietsen maken kan ik als de beste, en zagen ook, maar ergens een spijker in slaan lukt niet, ook geen schroef . Nou ja ik kan het wel, maar ik wordt altijd kribbig van zo'n schroef boor machine enschroef die over de kop vliegt. en op mijn vingers hameren.
Verder kan ik ook best wel mooi schuren en schilderen (beter dan die gasten van de woningbouw die effe schuren en dan gelijk met kwast eroverheen...)
'zelfs behangen kan ik, al moet je dat niet met je partner doen, want dan krijg je ruzie. maar alleen lukt het ook.
Het lassen laat ik wel aan jou over, Gepë
Neen.Zonnetje schreef:Zijn jullie handig?
HahaEsther schreef:Neen.Zonnetje schreef:Zijn jullie handig?
(Zo, ik doe eens een keertje kort en krachtig)
Esther schreef:Neen.Zonnetje schreef:Zijn jullie handig?
(Zo, ik doe eens een keertje kort en krachtig)
errr...met of zonder stroomstoot?vedet schreef:Gepe
Goed idee Gepe, laat zonnetje maar ons leren lassen in oktober. De rest doe jij wel. Ik zorg wel voor cake (zelf gebakken, gluten vrij, whaaahha)