Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

HBinBedrijf borrel 2016

Vanaf 2015 organiseer ik speciaal voor werkende hoogbegaafden (loondienst, ZZP, directeur/eigenaar) Hoogbegaafd in Bedrijf-bijeenkomsten. Tijdens deze informele borrel kun je ervaringen uitwisselen over hoogbegaafd zijn (of vermoeden dat te zijn) in relatie tot werk.
Hoe ervaar jij je contacten met collega’s, opdrachtgevers, leidinggevenden, ondergeschikten? Waar vind jij je uitdagingen? Waar heb jij juist moeite mee? Wil jij ook sparren met ‘peers’ over hoe een bepaalde werksituatie aan te pakken?
Het idee bij deze bijeenkomsten is elkaar te helpen, te stimuleren. Vanzelfsprekend mogen frustraties ook gedeeld worden, maar de nadruk ligt op de positieve spiraal, niet op het klagen!
Ook ligt de nadruk hier niet op het ontdekken of je wel of niet hoogbegaafd bent, daarvoor organiseer ik eens per 6 weken de HBijeenkomsten.

De data voor 2016 zijn:
24 januari
19 maart (zaterdag, tijdens Festival van Talent)
8 mei
10 juli
4 september
23 oktober
11 december (geannuleerd)

Tijd: 14:00 – 18:00 uur
Plaats: Utrecht.

Vooraf aanmelden is verplicht en kan via info@riannevdven.nl of via het contactformulier

Deelname is gratis (maar ieder betaalt eigen consumpties).
Exacte locatie en andere details worden na aanmelding bekend gemaakt.

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

Re: HBinBedrijf borrel 2016

De bijeenkomst van 11 december is geannuleerd.

In 2017 ga ik met deze serie niet verder. Ik ga dit (terug) integreren met de HBijeenkomsten.

Terug naar “Rianne van de Ven Coaching & Training en Hoogbegaafd in Bedrijf”