Even over mij:
Ik ben gediagnosticeerd met ADHD/ADD op mijn 11de. Ik heb dan ook veel last van concentratieproblemen en raak super snel afgeleid. Ik zit momenteel in het examenjaar HAVO, maar ik weet van mezelf dat ik VWO had kunnen doen als ik wat meer motivatie had in de eerste jaren van de middelbare school.
Sinds kort ben ik dus juist wel heel erg gemotiveerd, ik wil namelijk diergeneeskunde doen op de universiteit Utrecht. Ik ben er zeker van dat ik dit jaar slaag omdat ik al een super goede cijferlijst heb. Volgend jaar ga ik 2 jaar VWO in 1 jaar doen, hopelijk op het luzac. (De kosten houden mij tegen, en op een reguliere school kan ik nooit het beste uit mezelf halen vanwege mijn ADHD).
Ik hou dus erg veel van dieren. Een andere interesse van mij is muziek. Ik zit zelf alweer 4 jaar op zangles en ik doe het erg goed de laatste tijd. Ik leer mezelf nu ook ukulele spelen en wil binnenkort ook gitaar leren spelen. Een tweede doel in mijn leven (naast dierenarts worden) is zoveel mogelijk instrumenten kunnen bespelen. Gewoon omdat ik dat leuk vind

Ik hoop met mensen kennis te maken op dit forum en veel andere verhalen te horen. Het zou super fijn zijn om met zekerheid mezelf te laten testen op hoogbegaafdheid, maar voor die tijd wil ik liever ontdekken of er inderdaad een kans is dat ik dit ben.
Ik hoop van jullie te horen