-Sue-
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Re: In de zevende versnelling, hoe zetten jullie je hersens

Heel herkenbaar! Ik werk fulltime als planner, wat al redelijk chaotisch is. Daarnaast studeer ik en doe ik vrijwilligerswerk. Op het moment ben ik niet zo'n sporter, mijn rustmomentje is nu het maken van een Sudoku. Ik concentreer me dan echt maar op 1 ding. Dit is dan ook een favo tijdsbesteding net voor het slapengaan.
Nu ik lees dat iemand hier Taekwondo is gaan doen, bedenk ik me ineens dat ik tijdens mijn taekwondo lessen vroeger ook zo mijn gedachten uit zette. :)

lea
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Ook zeer herkenbaar voor mij. Het wil maar niet stoppen in mijn hoofd. De uitknop is onvindbaar. Wel heb ik ondertussen een aantal zaken gevonden waarbij ik toch even de pauzeknop kan induwen, daar is zeker intensief sporten bij en de natuur. Veel groen en het gezelschap van dieren kan me even losmaken. Spijtig genoeg kan dit maar enkele uren per week en is de realiteit meestal toch doordenken, nieuwe plannen maken, meer tijd willen maken voor mijn 'interessante' hobby's enzoverder...
Heb nu, eindelijk, besluit genomen om een dag minder te gaan werken per week. Deze dag wil ik volledig geven aan mijn creatieve, intellectuele spinsels die er echt uit moeten, de onrust hierover was niet langer draaglijk. Je kan niet blijven opzij zetten. Hopelijk geeft me dit terug het gevoel dichter bij mijzelf te komen.

Guinevere
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Zorgen dat je aan het einde van de dag moe bent ;)
Ik heb 3 kinderen, een studie en een baan, dat werkt wel, maar nog blijf ik soms maar door ratelen in mijn hoofd.

Terug naar “HB in het dagelijks leven”