Hallo gelijkgestemden,
Sinds enige tijd, zo´n half jaartje ben ik erachter gekomen dat ik HB ben, ik ben 32 jaar en moeder van twee jongens een van bijna 8 en eentje van 9 de jongste hb+ pdd?? en de oudste alleen hb.
Nou zijn er altijd al eigenschappen van mezelf geweest die me stoorde......de meest simpele dingen zoals bijv het huishouden wilt me maar niet lukken en geloof me ik doe ECHT mijn best, al die dingen die bij andere mensen zo vanzelf gaan kost mij heel veel moeite, dit heb ik nooit begrepen en ik voelde me daar echt rot bij en vooral onbegrip! Maar sinds ik weet dat ik hb ben valt het allemaal zo'n beetje op zijn plaats.
Het punt wat me nu veel bezighoud is dat ik niet weet wat ik wil, op het moment werk ik niet........ik ben al aan zoveel begonnen, en ik maak nooit iets af, ook verschillende cursussen gehad maar na een tijdje vond ik er niets meer aan, ik wordt er gek van ik zal toch iets moeten maar ik ben al zo vaak afgehaakt dat ik eigenlijk nergens meer aan durf te beginnen, niet goed natuurlijk, maar............is dit misschien herkenbaar voor iemand, want ik mijn omgeving begrijpen mensen me niet!
Greetz Linda