Ray
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Re: dating?

Saffier schreef:Heb je het tegen mij, Odran?
Want mijn reactie die je quote was richting Inge gericht ivm haar 'selectieprocedure' qua leeftijd...(als aanvulling op jouw reactie daarover)
De mijne was weer een aanvulling op jouw reactie en ook richting Inge gelanceerd :peek:

inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Uit ervaring weet ik dat dat het best voor mij is, en iedereen is anders, leuk dat dat bij andere een nog ruimere marge oplevert ik zoek het in tot +4 jr...oke toch? Iedereen zn ding...jonger wil ik niet, welke man wil een oudere vrouw (en ik wil niet ouder dan hem zijn). Iedereen zn ding qua aantrekkingskracht enzo. Dus ik ga geen indicatie aangeven die in de regel toch niet werkt. Sorry als een nog oudere maar jong uitziende man zich beledigd voelt...

Thom
Veelgebruiker
Veelgebruiker

inge41 schreef:Uit ervaring weet ik dat dat het best voor mij is, en iedereen is anders, leuk dat dat bij andere een nog ruimere marge oplevert ik zoek het in tot +4 jr...oke toch? Iedereen zn ding...jonger wil ik niet, welke man wil een oudere vrouw (en ik wil niet ouder dan hem zijn). Iedereen zn ding qua aantrekkingskracht enzo. Dus ik ga geen indicatie aangeven die in de regel toch niet werkt. Sorry als een nog oudere maar jong uitziende man zich beledigd voelt...
Van mij mag je gerust op alles selecteren wat je niet ziet zitten. Iedereen is daar toch anders in. Een vriend van mij (te jong voor jou), houdt er in mijn ogen een paar aparte selectiecriteria op na. Zodoende is hij nog steeds alleen.

Overigens voel ik me niet beledigd. Ik heb mijn wat jongere uiterlijk uiteindelijk leren accepteren :mrgreen: .
Nothing is right in my left brain, nothing is left in my right brain.

Liv
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Phileine2 schreef:
Liv schreef:De twintigers kunnen zich bij mij melden ;)
Autsj ik ben net 30 geworden... Maar zie er jonger uit hoor :blume:
Haha!
The sun is on my side
Take me for a ride
I smile up to the sky
I know I'll be all right

Saffier
Veelgebruiker
Veelgebruiker

@Inge: tuurlijk ben je vrij in het leggen van je grenzen, het enige dat ik hoop is dat je eerst iemand een beetje leert kennen,
vóór je naar zijn leeftijd vraagt. Dat het niet een hangijzer wordt, als je een enorme klik hebt en hij 3 jaar jonger (toch) blijkt te zijn.
"Brains are awesome, I wish everybody had one"

inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Saffier schreef:@Inge: tuurlijk ben je vrij in het leggen van je grenzen, het enige dat ik hoop is dat je eerst iemand een beetje leert kennen,
vóór je naar zijn leeftijd vraagt. Dat het niet een hangijzer wordt, als je een enorme klik hebt en hij 3 jaar jonger (toch) blijkt te zijn.
Maar ik weet al dat een man van 39 mij niet interessant vind voor een relatie, ik heb het natuurlijk over een relatie, geen 1 night stand..Het type man die op n oudere vrouw valt val ik ook niet zo op, ook al lijk ik ook best jonger ;-) Maar laat het nu maar niet gaan over wat ik kies maar gewoon dat is persoonlijk, als er idd mannen hier zijn van de aangegeven leeftijd en willen reageren, prima, dan zie ik wel..

willemijn
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker
Contacteer: Website

Ik lees met verbazing aangezien elk mens m.i. een uniek individu is. Hoe kan je in vredesnaam stellen dat als iemand 3 jaar jonger is, hij per definitie niet past?

inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

dat zou hooguit een uitzondering zijn voor mij, dus ik stel een indicatie vanuit de meest voor mij passende en gangbare situatie, dus laat mij nou maar daarmee

willemijn
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker
Contacteer: Website

.........ik zal mijn nieuwsgierigheid bedwingen.

Terug naar “HB in het dagelijks leven”