MariekeS
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Ben weer terug

Beste allemaal,

Omdat m'n hersens nog niet optimaal werken vanwege een ##@#$$$ behandeling die ik heb moeten ondergaan in het ziekenhuis, ga ik 'er nu niet voor zitten' om een heel 'voorstelverhaal' te typen.

MAAR, na lange tijd in de diepste put die ik tot nu gekend heb, gezeten te hebben, ben ik weer terug in het 'land er levenden'.

De reden dat ik nu toch alvast dit korte onsympathieke berichtje achterlaat is dat zo de mensen die me nog kennen van ongeveer 1,5 jaar geleden(en me nog herinneren..), en degenen die afgelopen zondag bij de HB bijeenkomst in Utrecht zijn geweest(was erg ok) me weer kunnen vinden....
Dit verhaal wordt dus nog vervolgd!

Voor nu, liefs en de groeten,
Marieke

Ray
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Re: Ben weer terug

Welkom (terug) Marieke.

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

welkcome back!

Stefan
Beheerder
Beheerder

Welkom terug!
.. inconsistency is one to which every honest thinker must subject himself. The foolish and the dead alone never change their opinion.
James Russell Lowell
http://quoteinvestigator.com
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cognitive_biases

m1960
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Ik was er helaas niet bij afgelopen zaterdag, dus dan maar via deze weg: welkom terug!

Groetjes Marlou
niet helemaal gek of helemaal niet gek?.......

Leo71
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

gevonden!

zondagse groet ;-)
Alleen al dat ik me weer stoot aan dezelfde steen, bewijst dat ik geen ezel ben ;-)

sterke leeuwin
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom terug!

PSG
Frequente Gebruiker
Frequente Gebruiker

Welkom terug!
Ik ken je dan wel niet, maar fijn dat je uit de put bent en succes met de laatste loodjes!

MariekeS
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Bedankt allemaal!
..ik had geschreven 'als mensen mij willen vinden'; er enigzins arrogant vanuit gaande dat dit zo was.... leuk om te merken dat dat ik ook 'gevonden' wordt haha

..t "verhaal" zit nog in de pijplijn..

binkie
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Welkom terug...
Binkie

Barbara
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker
Contacteer: Website

Heej MariekeS! daar ben je!

MariekeS
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

..........die pijplijn is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang :peek:

m1960
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Neem er de tijd voor Marieke! Enneh, beterschap en sterkte!

Groetjes Marlou
niet helemaal gek of helemaal niet gek?.......

MariekeS
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Okay..

weet je; ik moet ook niet willen om mijn hele levensverhaal in 1 keer gedegen en zo volledig mogelijk op papier te zetten...
.. en de meest pijnlijke dingen hoef ik ook lekker helemaal niet te vertellen of pas veel later(is wel "liberating" waarschijnlijk- he bah, wat een therapeutisch taalgebruik weer)..

Ik begin voor het gemak gewoon even met de tegenwoordige tijd.

Ik ben dus Marieke, 33 jaar, en woon in een stad in het zonnige zuiden. Ik woon samen met mijn prachtige dochter die heden ten dage al de leeftijd van 16 en 10,5 maanden heeft bereikt..zucht.. de tijd glijdt als zand door je vingers heen(=beetje vaag).

Op dit moment ben ik al een tijdje niet meer werkzaam(ong 1,5 jaar) omdat ik in een heeele diepe put was getuimeld. Dit was zo heftig dat er voor mijn beleving sprake is van een Marieke voor- en een Marieke na de put. Ik ben nu bezig mezelf opnieuw te ontdekken, terug te kijken, dingen in een nieuw licht proberen te zien, een schifting te maken welke dingen essentieel zijn als onderdeel van mijn identiteit, en welke dingen ballast zijn en voortkomen uit verschillende trauma's, verkeerde overtuigingen over mezelf en de wereld(voortgekomen uit mijn niet heel erg rooskleurige puberteit en het onvermogen van mijn ouders om mij daarin te begeleiden, wat mijn leven radicaal heeft gevormd tot de dag van vandaag).
Ik ben wel erg blij dat ik nu hier de ruimte voor heb, en dat ik -als het me gegeven is- nog tijd heb om geheel nieuwe wegen in te slaan wat betreft carriere, studie e.d.
Ook ben ik blij dat ik nu ruimte heb om er- hoewel dus een beetje aan de late kant, maar niet te laat- de komende tijd volledig voor mijn dochter te zijn, voordat zij de volgende stap maakt in haar ontwikkeling; op kamers gaan wonen.
In september ga ik weer verder met mijn studie- door 'de dip' had ik die moeten onderbreken- en hoop ik in maart mijn BA te kunnen behalen(na 100 jaar ofzo). Maar waar ik ook net zo erg naar uitkijk is dat ik dan ook weer ga starten met muzieklessen(zang en piano) wat ik door de loop van mijn leven, mijn verantwoordelijkheid als moeder vanaf mn 16e en mijn zwaar gevoelde maatschappelijke verantwoordelijkheid, terzijde had geschoven. .. OK, dit was alvast een beetje; volgende keer wat meer de geschiedenis in en waarom ik vermoed dat ik 'redelijk intelligent in combinatie met redelijk gevoelig' ben.

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Welkom....
Dingen zijn niet moeilijk...ze worden moeilijk gemaakt

Tchill
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Welkom terug Marieke.
Deugd is weten, de deugdzame is gelukkig, er wordt alleen gezondigd uit onwetendheid.

Akkelyn
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom en succes met het opnieuw ontdekken van jezelf!

Terug naar “Introductie”