Ik heb problemen met mij aan te passen op de wereld van vandaag.
Door mijn vluchtgedrag en zelfloochening ben ik daar zelfs raar op gaan reageren.
Ik vraag me af hoe een genocide nog mogelijk is in 2018. Waarom onze landen wel ten oorlog kunnen trekken, en dit dan enkel doen tot hun target behaald is, maar nooit ten strijde trekken om een land ook effectief beter te maken. Men laat alles in een puinhoop achter met genocides tot gevolg.
Waar is dan het probleem? Als ik kijk naar het bechoren lot van de Koerden, kan ik niet begrijpen waarom iedereen de andere kant op kijkt? Iedereen is er schuldig aan? We komen op straat als we 10 euro meer moeten betalen, maar niet als een christen gezin niet binnen geraakt en een moslimverkrachter met valse naam nog op het vliegtuig kan stappen kan ik geheel niet begrijpen. Hoe kan iemand in 2018 nog reizen van Europa naar Irak met een valse naam???!!!! Het begint mij er sterk op te lijken dat de chritselijke genocide bewust niet aangekaart werd. Ik denk zelfs dat deze mensen zo moeilijk binnen Europa geraken omdat zij veel van de EU kunnen ontmaskeren.
Tenslotte zijn veel bewapende rebellen met wapens van het westen beginnen schieten op Koerden. Aan de andere kant is Turkijke hen aan het beschieten. Ik ben anti migratie van veel mensen, maar als iemand nu onze steun en hulp nodig heeft zijn zij het wel. Nochtans, ze geraken amper Europa binnen en als ze hulp zoeken binnen de EU worden ze veelal geplaatst in asielcentra met moslims waar ze gebukt gaan onder geweld. Ook hier stel ik Europa mede verantwoordelijk voor. De christenen (Yezidis) bij de Koerden zijn maar een kleine groep, dus ze vallen sowieso niet op. Maar zij tellen toch ook, niet?
Als ik dan kijk naar de wereld van vandaag en hoe rechts zich tot op het bot aan het bewapenen is om in verzet te komen; vraag ik me af: Armageddon now?