Zwakbegaafde
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Re: De wereld van vandaag

Het gaat uit de hand lopen. Ik doe het niet he, ik beschrijf wat ik zie aankomen.

Milities!!! Is dat mijn schuld? Neen.
Is het mijn schuld dat ik een totalitair conflict jeun om de perfide islam uit ons continent te weren?

Neen. Ik ben er in geworpen en democratisch reikt er geen oplossing aan. De democratie zal in de toekomst uit een nieuwe meerderheid bestaan. Is al zo in de grootsteden. Ergo u wordt omvolkt.

Dus de oplossing is geen geweldloze. Dat heb ik als zwakbegaafde nietsnut niet tewerkgesteld.
Hou Frankrijk en GB maar goed in de gaten. Het vuur is bij de lont gezet.
Job 13:5

nathalie
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Ga je maar snel in dienst dan en ga vechten of ingraven in een bunker.

Veel plezier.
t !!!@#$???

Zwakbegaafde
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Gelukkig ben ik nooit in dienst gegaan.
Ik schaam me dood voor ons leger. Zij werkten samen met moslims en nu spelen ze shuttledienst van mensensmokkelaars. Wie gaat daar nu nog bij?

Ik hoef niets te doen behalve toekijken. Mijn popcorn is al aangevuld. Ik wacht rustig af.
Ik verheug het, maar ga zelf niet over tot acties.

“Gij zult niet doden.”

-P-
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Ik vraag me af zwakbegaafde, wanneer ga je je manifest publiceren? Lijkt me de logische volgende stap als waanzinnige...
Inactief, in afwachting tot permanente verwijdering van het account

Zwakbegaafde
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Reeds geprobeerd. Niemand wou uitgever spelen. Ik ben toen doorverwezen naar het psychisch fonds waardoor ik nog dieper in de occulte wereld zakte. Toen heeft God moeten ingrijpen en stopte ik met mijn occulte methodes.

Nu ben ik orthodox te noemen.

-P-
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Ga liever een ander forum oid als podium zoeken want ik heb nog geen greintje intellect kunnen ontdekken in je uitspraken, je naam dekt de lading aardig als ik het moet inschatten aan de hand daarvan dus wat dat betreft ben je de doelgroep niet en elders waarschijnlijk beter op je plek. Dat is voor beide kanten prettiger...

Zwakbegaafde
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Gemakkelijk.

Over islam praten we niet mee en dan gaan we verwijten dat je geen intellect vertoont.
Mijn intellect vormde zich rond de theologie en ik kan bewijzen aan de hand van de koran dat de islam een fascistische politieke strekking is die zich vermomd als een godsdienst.

Als ik dan zelf one liners als u post (jullie,nadoe) dan is er geen intellect te bespeuren? Dikke lol zuh :)

-P-
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Ik heb een keer een reactie gegeven, maar echt inhoudelijk ga je er niet op in, je blijft met oogkleppen op reageren en trekt je niks aan van je omgeving, dan volgen er inderdaad oneliners. Als t aan mij lag was je er al afgekickt en hopelijk komen de mods tot diezelfde conclusie op korte termijn, tot dat moment moeten we het maar met je getroll doen

plato
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Hoe dan ook, links om of rechts om...er is wel degelijk onrust in Nederland onder de bevolking. Uit een onderzoek/enquete van de Emigratiebeurs voorjaar 2018 wordt aangegeven, dat er 500.000 Nederlanders zijn die dit jaar nadenken om ja of nee nog in Nederland te blijven wonen. De motieven binnen die enquete ken ik niet, maar die zullen niet veel afwijken van de motieven die ikzelf hanteer:

Reden:

- ontbreken vertrouwen in politiek en bestuurders
- ontbreken sociale cohesie in Nederland
- rust en ruimte
- criminaliteit
- verloedering
- regelgeving

Nieuw:
- werk zoeken
- hoger netto inkomen
- wil niet meer in een EU land wonen
don't hide what you have !

-b-
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Jullie zien wat je wilt zien.
Oh hey heb ik een onderschrift? Wat leuk! Ja. Ehm. Mijn onderschrift is net zo zinnig als het leven zelf. Ja.

plato
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Baranor schreef:
ma 02 jul 2018, 22:03
Ik heb vandaag 2 Nederlandse zakenmensen en 1 Nederlandse particulier overgevlogen naar Noorwegen. Die gaan daar verder met het opbouwen van een nieuw leven.

-b-
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

plato schreef:
ma 02 jul 2018, 22:08
Baranor schreef:
Ik heb vandaag 2 Nederlandse zakenmensen en 1 Nederlandse particulier overgevlogen naar Noorwegen. Die gaan daar verder met het opbouwen van een nieuw leven.
Na und? Wass sol das? Ik sprak vandaag 11 nederlanders die in nederland iets wilden opbouwen.

Zie je welk gedrag je vertoont?
Oh hey heb ik een onderschrift? Wat leuk! Ja. Ehm. Mijn onderschrift is net zo zinnig als het leven zelf. Ja.

plato
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Baranor schreef:
ma 02 jul 2018, 22:14
plato schreef:
Baranor schreef:
Na und? Wass sol das? Ik sprak vandaag 11 nederlanders die in nederland iets wilden opbouwen.

Bedoel je: Na und? Was soll das ?

-b-
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

plato schreef:
ma 02 jul 2018, 22:17

Ik ben er op blijven zitten. Dank.

Na und? Was soll das? Ik <insert previous post here> vertoont?

Zwakbegaafde
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

plato schreef:
ma 02 jul 2018, 22:17
Baranor schreef:
ma 02 jul 2018, 22:14
plato schreef:

Zijn Patrick en baranor wel hb? Morgen ga ik maar eens zoeken naar die inhoudelijke post van hem. Ik zal dan in mijn beste vermogen opnieuw antwoorden. Ik blijk dat gemist te hebben. Meeste weigeren de problemen bij naam te noemem en negeren het probleem door anderen aan te wijzen.

Islam is bezig aan een Europese invasie. Dat is een geloofswet in de islam. Daar ze onze cultuur op de islam aanpassen (en nooit andersom) bewijst des te meer dat we met een invasie te maken hebben, niets integratie.

Zwakbegaafde
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Patrick1984 schreef:
zo 01 jul 2018, 22:01
Alle culturen leven al eeuwen in vrede met elkaar, sommige pas de laatste decennia. Met de islam zijn er van begin tot nu problemen. Overal, overal waar ze verschijnen problemen. Zelfs waar ze onder elkaar leven is het één partijtje lijfstraffen en koppen snellen. Ze kunnen nog niet met elkaar leven, waarom dan wel met ons? Waarom komen ze uberhaupt tussen mensen leven die ze verafschuwen?
Oh? Christenen zijn geen haar beter wat dat betreft, kijk eens naar de tolerantie van deze geloofsgroep in de VS... En wat te denken van de zo goed bekend staande boedisten in Myanmar? Of als je het echt dicht bij huis wilt zoeken, de protestanten en de katholieken in Ierland, waardoor die grens nu zo een heikel punt is in het hele Brexit vraagstuk… Religie is per definitie iets wat groepen scheidt en daar word het meestal niet beter op, het beperkt zich echt niet tot de islam.
Was dit die “inhoudelijke post”? Anderen aanwijzen? Daarop stelde ik toch retorische vragen die je openliet Patrick? Zwijgen is toestemmen he. Je begint “inhoud” door vergelijkingen te maken die niet opgaan. Waar roept Christus op het zwaard op te nemen? Ik las de linkerwang keren. Mohammed roept zijn hele geloof door te moorden en terreur te zaaien. Hij gaf daarin ook het levendige voorbeeld,
Welke profeet behalve Mohammed deed aan moordpartijen die ze rechtvaardigden via God? (Mozes wellicht, niet Jezus)

Wat “christenen” deden kan je niet rechtvaardigden met het nieuwe verbond. Wat de IS doet is perfect in het voorbeeld van hun boek en profeet. Alles met islam te maken dus, het is dat in haar zuiverste vorm: sharia zoals de koran het voorschrijft.
In mijn geloof is Mohammed een valse profeet en de islam de geest van de anti christ.

Hopelijk antwoord je nu wel inhoudelijk en kunnen we dat ad hominem gedoe achterwege laten.

-b-
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Het kwaad zit in de mens, niet in het woord van een fictieve godheid of religie.

Omdat dit niet overkomt en omdat het doel van jou, Zwakbegaafde, enkel haat verspreiden is zal ik je verder negeren.

Tinus
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Zijn Patrick en baranor wel hb?
Afbeelding

Wie is de troll, komende maand bij Talpa. Plato, Zwakbegaafd versus de rest, en hoe meer een internetgemeenschap zijn momentum verliest.

Data... Heb ik gisteren nog 1001 mensen vanuit Nederlad naar hopsi-topsi-land vervoert (dagelijks gelijke aantallen, heel Nederland wil weg). Ja! echt waar! geloof mij! Ik ben een succesvolle entrepeneur wiens argumenten zwaar tellen (ergo de Nederandse overheid sucks en iedereen moet in Plato geloven en naar Denemarken emigreren of naar Werner luisteren en zijn Belgische ideaal)
To all,
we are a super-intelligent extraterrestrial species who have lost our pet human, Tinus. We found out that he is dwelling around on this forum. We hacked his account to place this signature. Be aware not to feed him.

Tinus,
sit, down, logic off!

Zwakbegaafde
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Baranor schreef:
di 03 jul 2018, 16:55
Het kwaad zit in de mens, niet in het woord van een fictieve godheid of religie.

Omdat dit niet overkomt en omdat het doel van jou, Zwakbegaafde, enkel haat verspreiden is zal ik je verder negeren.
Hoe verspreid ik haat? Door iets te benoemen bij naam? Het kwaad zit inderdaad in de mens. Waar Jezus dat verzegelt roept Mohammed op dat de vrije loop te laten gaan. Ze worden er zelfs voor beloond te strijden voor allahs zaak in het paradijs.
De islamitische ideologie is doorspekt van haat tegen ongelovigen, christenen en joden.
Ze mogen christenen en joden niet eens tot vriend nemen van hun god. Ze moeten hen overwinnen via de jihad en hijrah. De ongelovigen en joden dood via genocide en christenen onderdrukt om belastingen te betalen. Alsof het al zo is he?

Dat is pas haat.

Peach
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Waarom niet dromen van ideale die zullen bijdragen aan de wereld?
Wanneer er dingen niet lijken te kloppen, is de wereld toe aan veranderingen en een positieve bijdragen begint bij jezelf.
Ook informatie uitwisselen over eventuele ideeën, kunnen beter in vrede en harmonie.

Terug naar “Discussies en gedachtenwisselingen”