Wat ik doorgaans doe is het volgende:
Ik praat 2 tot 3 uur aan één stuk met iemand en op basis van het verhaal en het verleden van deze persoon, bedenk ik een uniek en onderscheidend concept, waarmee we iets positief kunnen veranderen in de wereld. Het is maatwerk, dus helemaal bedacht op de persoon die tegenover me zit. Mocht het concept mij dusdanig interessant lijken, omdat ik er zelf ook veel raakvlakken mee heb en het aansluit bij wat IK wil veranderen in de wereld, dan sta ik eventueel open voor een samenwerking. Dat betekent dat ik deel ga nemen in het concept, maar puur op het creatieve, verbindende en strategische vlak. Degene voor wie het concept is bedacht wordt de directeur. Als er investering ontbreekt of de juiste mensen ontbreken, dan ga ik op zoek naar een investeerder en de juiste mensen, om zodoende het concept te kunnen ontwikkelen. Vaak bedenk ik concepten waar minimale middelen voor nodig zijn en waar je vanaf morgen al mee kan beginnen, zonder al te veel afhankelijk te zijn.
Het lijkt me leuk en interessant om met positieve HB'ers te sparren die iets positief willen veranderen in de wereld. Vanuit daar kijken we of een samenwerking mogelijk is en op wat voor manier. En anders hebben we gewoon een interessante en creatieve ochtend/middag gehad